למי הגביע ילך?
למי הגביע ילך?פלאש 90

יום גורלי במיוחד צפוי היום (ד').

משחקי סיבוב ח' לגביע המדינה בכדורגל ימשיכו היום את מה שהתחילו אתמול. היום יותר מאי פעם, חייבות הקבוצות הבכירות ניצחון, ניצחון אשר יהיה שווה מקום בשמינית גמר גביע המדינה, ואולי אפילו זכיה בגביע והשתתפות באירופה בעונה הבאה.

משחק המגזר הערבי ייערך מחר בין בני סכנין לכפר קאסם. אוהדי הקבוצות קרועים בשאלת את מי מהקבוצות הם יעודדו, שכן את שתי הקבוצות הם אוהדים. סכנין פייבוריטית גדולה לניצחון, וכל תוצאה מלבד ניצחון תחשב כתבוסה ומפלה. לרשותו של מאמן סכנין, מרקו בלבול, יעמוד סגל מלא, כולל שחקן הרכש החדש שערך אתמול אימון בכורה, אלברט קרוסאט. הימור שלנו: סכנין נקודה.

הפועל פתח תקווה שבמקום השני בליגה הלאומית, תארח בביתה את בני יהודה האנמית. רק במשחקה האחרון של בני יהודה בליגת העל, הובילו הכתומים 2:0 לכל אורך המשחק, כשבדקות הסיום ספגו, ועל הלוח הייתה התוצאה 2:2. חוסר אחריות ורצינות. פתח תקווה בדרך לליגת העל, ובקצב הזה בני יהודה יחליפו איתם מקומות בשנה הבאה. הימור שלנו: פתח תקווה.

באצטדיון החדש בנתניה ייערך משחקה החשוב ביותר העונה של מכבי חיפה. חיפה תפגוש את רעננה למשחק על ההזדמנות הכמעט אחרונה לאירופה. אם חיפה תפסיד, היא יכולה ללכת לים, כי ביכולת שלה, אפילו מקום שלישי בליגה לא ריאלי. רעננה לא תבוא כקישוט, אבל בהחלט שחיפה צריכה וחייבת לנצח. הימור שלנו: חיפה. אם לא, אז צפו פגיעה משחר..

בטדי שבבירה, תארח בית"ר ירושלים את עירוני בת ים שבה משחק פיני בלילי (מושעה מחר). בית"ר החתימה השבוע שני שחקנים נוספים: דושאן מטוביץ', מגנה של קריית שמונה, וקשר מכבי פתח תקווה, דני פרדה. עמדת החלוץ עדיין לא מאוישת, אבל בקבוצה לא הרימו ידיים, ואחד השמות החמים כרגע, הוא מרווין אוגונג'ימי, ששיתף פעולה עם ברדה בגנק. לשחקני בית"ר יש הזדמנות אחרונה בהחלט להציל במעט את העונה הנוראית, ולשמח את האוהדים שמלווים אותה לכל משחק. בת ים תנסה לעקוץ. הימור שלנו: בית"ר. אחרת..

המשחק המרכזי של מחר יפגיש את הפועל תל אביב שמצאה את הקצב הנכון, והפועל חיפה שהתחזקה בדוד רביבו, שחקנה לשעבר של בית"ר ירושלים, לא תוותר בקלות. אצל הפועל עוסקים כולם בשאלת מעברו של עומר דמארי לאן. מחר תהיה הקבוצה חייבת את דמארי בפוקוס ולהמשיך את היכולת מהחודש האחרון. הימור שלנו: תל אביב.

אבל בגביע, כמו בגביע, הכל אפשרי.