רוט, חוזר בהדרגה.
רוט, חוזר בהדרגה.עודד קרני

היום (ד') יתקיימו משחקי המחזור הרביעי ביורוקאפ. הקבוצות הישראליות במומנטום חיובי באירופה ובליגה.

והיום ישחקו הקבוצות מול הקבוצות שפגשו אותן בשבוע שעבר במפעל. הפועל ירושלים תשחק מול בודיבלניק קייב האוקראינית ומכבי חיפה תשחק מול סיינה האיטלקית.

הפועל ירושלים בתקופה נהדרת, הניצחונות משכנעים וזורמים, ועומדים כבר על שלושה רצופים ביורוקאפ, ושמונה ניצחונות רצופים בכל המפעלים. ניצחון נוסף הערב נגד האוקראינים, יבטיח סופית את השתתפותה של הקבוצה בשלב הבא בשמינית הגמר. בשבוע שעבר, ניצחו האדומים 88:84 באולמם הביתי, כשיותם הלפרין וג'וש דאנקן הובילו את הקלעים. הערב צפוי משחק קשה יותר לאדומים, באולמם הביתי של האוקראינים. 

בראד גרינברג, מאמן הקבוצה, אמר: "המשימה לא פשוטה, צפוי משחק קשה הרבה יותר מאשר הקודם. בודיבלניק קבוצה מצויינת".

משחק נוסף של נציגה ישראלית בשלב הבתים השני ביורוקאפ, הוא משחקה של מכבי חיפה באיטליה מול סיינה. סיינה נמצאת בירידה חדה והפסד הערב יגמור את מסעה האירופאי באופן סופי. 

בשבע שעבר, חיפה הביסה את סיינה, בפער של עשרים נקודות. אבל הערב הסיפור לא יהיה אותו הדבר - אייק אופייבו, סנטר הקבוצה קרע את הרצועה הצולבת ברגלו וגמר את העונה.

בכלל, העונה לחיפה יש מזל רע בכל הקשור לפציעות. העונה נפצעו כבר השחקנים הבכירים: מורן רוט ובריאן רנדל, ובתחילת השבוע הצטרף גם אופייבו. בעוד שרנדל ורוט חוזרים אט אט לשגרה, אופייבו גמר את העונה, ובחיפה מחפשים אחר החיזוק הנכון במקומו.

דני פרנקו, מאמן הירוקים, אמר "משחק חוץ קשה באולם שלא מסביר פנים ליריבות. אופייבו היה בורג משמעותי מאוד בהצלחה של הקבוצה. נצטרך לקחת אחריות ולמלא את החלל". 

ניצחון ירוק יבסס את הקבוצה במקום השני בבית האירופי.