מטוביץ' ופרדה באימון היום
מטוביץ' ופרדה באימון היוםאושרי דודאי, דובר בית"ר

היום (ה') נערכה הגרלת שמינית גמר גביע המדינה בכדורגל, ומתוכה עלו מפגשים מעניינים בין הקבוצות השונות. משחקי שמינית הגמר יתקיימו בתאריכים 11/12 בפברואר.

אם בהפועל חיפה חשבו שאחרי שהדיחו אתמול במפתיע את הפועל תל אביב, הדרך לגביע סלולה וקלה, אז הם התבדו היום עם תוצאת ההגרלה, שזימנה להם את קריית שמונה. הנחמה היחידה – המשחק יהיה בקריית אליעזר.

בתוך כך, בהפועל חיפה הוצג היום קשר הרכש החדש, דוד רביבו, שבא מבית"ר ירושלים.

אפרופו ירושלים, הקבוצה הגרילה הערב את בני לוד מהליגה הלאומית. בבית"ר לא מזלזלים ביריבה מהלאומית, אחרי הכל במפגש האחרון ביניהן לפני שנתיים, הדיחה בני לוד את בית"ר במשחק טעון במיוחד במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה. בסוף המשחק, התחוללה מהומה רבה על כר הדשא וביציעים, כשאבו סובחי, יו"ר לוד ביצע תנועה מגונה אל עבר הקהל הירושלמי.

בבית"ר ירושלים אמרו היום לאחר ההגרלה: "בית"ר זה מועדון המזוהה עם גביע המדינה. השאיפה שלנו היא להגיע הכי רחוק שאפשר, אנו מכבדים כל יריבה ומודעים ששום משחק אינו פשוט בדרך למעמד הנכסף".

לאחר הניצחון אתמול על עירוני בת ים מליגה א', אמרו היום כמה מאוהדיה של בית"ר לערוץ 7 "נסלח לשחקנים על התצוגות המשפילות בליגה, רק שיביאו את הגביע".

בתוך כך, אל הקבוצה הצטרפו היום באופן רשמי, שני שחקני החיזוק החדשים: דני פרדה ודושאן מטוביץ'. השניים חתמו על חוזיהם במועדון, ומיד הצטרפו לאימון הקבוצה. סינטיהו סלליך, שכבר סיכם במכבי פתח תקווה ועבר תמורתו של פרדה, חזר לקבוצה מאחר שתקנון פיפ"א אינו מאפשר לשחקן לשחק בעונה אחת בשלוש קבוצות שונות.

סלליך התחיל את העונה במכבי חיפה. הדבר יצר בבית"ר בלאגן רב, ובקבוצה אמרו כי אין בכוונתם לפגוע בשחקן, והם ינסו למצוא פיתרון לבעיה. אולי העברתו של סלליך חזרה לחיפה ופיצוי כספי לפתח תקווה.

עוד משחקים שסיפקה ההגרלה הערב: מ.ס אשדוד המפתיעה הגדולה לאחר הניצחון על מכבי תל אביב, תפגוש את רמת השרון. הפועל באר שבע הלוהטת תפגוש את כפר סבא מליגה א', הקבוצה שאלישע לוי מאמן האדומים מהנגב, ירד איתה ליגה בעבר. מעלות תרשיחא, תמשיך לארח בביתה, ואולי תמשיך אף להפתיע, הפעם את הפועל פתח תקווה. הפועל רעננה שהדיחה את מכבי חיפה בפנדלים בסיבוב הקודם, תפגוש את מכבי פתח תקווה של הלוזונים. בני סכנין תארח את ראשון לציון, ונתניה החזקה תפגוש את הפועל נצרת עילית, שרק כמה מקומות מתחתיה בליגה הלאומית.

יש למה לחכות.