ליאור אליהו, מאז שחתם רק ניצחונות
ליאור אליהו, מאז שחתם רק ניצחונותצילום: פלאש 90

יש שכר לפעולתך. הבוקר (ה'), התעוררה הפועל ירושלים עם תחושת אכזבה גדולה מאוד, בעקבות הפסדה אמש לבודיבלניק קייב האוקראינית, במסגרת היורוקאפ.

האדומים היו קרובים לניצחון ה-13 הרצוף שלהם, ולהבטיח באופן מעשי את השתתפותם בשלב שמינית הגמר במפעל האירופי החשוב. דקה אחת בלבד הפרידה בינם לבין ניצחון בקייב.

את הבשורות המעודדות והמנחמות שלה קיבלה הקבוצה עם זכייתם של המאמן בראד גרינברג והשחקן ליאור אליהו בתואר מצטייני חודש ינואר בליגת העל.

גרינברג קיבל את מירב הקולות – עם 67% מקולות המצביעים, ובכך גבר על דיוויד בלאט שקיבל 33% מהקולות. "אני גאה לעבוד עם חבורת שחקנים לא אנוכיים שעובדים כל כך קשה", אמר גרינברג, "קרדיט גדול לעוזרים שלי שבלעדיהם לא היינו מצליחים להציג יכולת כזו בחודש האחרון. תודה לאוהדים שלנו, יאללה הפועל".

ליאור אליהו, שהגיע להפועל אחרי תחילת העונה, זכה ב-71% מסך קולות הבוחרים. מאז שאליהו הצטרף לירושלים היא ללא הפסד בליגה, כאשר אליהו עצמו משיג ממוצע של 19.5 נקודות למשחק ומדד משוקלל של 24.5 נקודות. 

"אני רוצה להודות לצוות האימון ולחברים על התקופה האחרונה. לאוהדים הנפלאים שתומכים ומגיעים לכל משחק. אני מקווה שנמשיך להציג יכולת כזו, ושאוכל לתרום כמה שיותר כדי שנצליח גם בהמשך העונה", אמר אליהו.

ביום ראשון הקרוב תנסה הפועל להתאושש מההפסד באירופה, עם משחקה נגד עירוני נס ציונה בליגת העל. אולי על הדרך תצליח הקבוצה האדומה לנקום על ההשפלה מהסיבוב הקודם.