יגיעו בהמוניהם?
יגיעו בהמוניהם?פלאש 90

חשבתם שנגמר סאגת המשחק בין בני לוד לבית"ר ירושלים במסגרת שמינית גמר גביע המדינה בכדורגל? אז תחשבו שוב. 

בני לוד ואבו סובחי יו"ר הקבוצה, מסרבים לשחק משחק ספורטיבי. לאחר הסיפור סביב אירוח המשחק, אם המשחק יהיה באצטדיון שבלוד או במקום אחר. ולאחר מתן כל האישורים ע"י המשטרה, וכל ההתערבויות של העירייה והתאחדות הכדורגל, היום (א'), גילו אוהדי הירושלמים הפתעה. רעה מאוד.

היום נפתחו באופן רשמי קופות הכרטיסים למשחק ביום שלישי בין הקבוצות, וכשאוהדי בית"ר הגיעו בכדי לקנות כרטיסים למשחק המסקרן בין השתיים, הם גילו להפתעתם כי מחיר הכרטיס למבוגר עולה 125 שקלים (!!!). למשחק בגביע.. כרטיס נוער עולה 70 שקלים. אפילו בליגת העל כרטיס לא עולה במחירים האסטרונומיים האלה.

אוהדי בית"ר שגילו את הדבר היום, אמרו: "אבו סובחי חוצפן. הנקמה תבוא אחרי שנעיף את הקבוצה שלו מהגביע. הוא סתם מנסה לחמם אותנו לפני המשחק". 

מאמן הקבוצה, סלימן אזברגה, אמר לאחר הטענות של אוהדי בית"ר שהופנו אל המועדון: "אנחנו לא עושים דווקא. אם אוהדי בית"ר לא רוצים, שלא יבואו". לטענת הקבוצה, המכירים של הכרטיסים גבוהים מהרגיל בשל דרישות האבטחה המוגזמות שנדרשות מלוד. על טענה זו, אמרו בבית"ר: "אם זאת הסיבה, שהיו מעבירים את המשחק לפתח תקווה".

ממועדון בית"ר ירושלים, נמסר: "הפניות לגבי מחירי הכרטיסים או גובה העמלה, אינן צריכות להיות מופנות כלפי המועדון, אלא לבעלים של בני לוד שקבע את מחירי הכרטיסים או למשרד הכרטיסים שאמונים על העמלה".