נפילה תלולה ומרתקת בהרי השומרון

כמידי שנה, גם המועצה האזורית שומרון התייצבה ביריד התיירות הבינלאומי שנערך בתל אביב (IMTM) והציעה למשתתפי הכנס לבקר בשומרון במגוון אתרי התיירות.

השנה האטרקציה החדשה שמציעים בשומרון מגיעה מתחום ה"אקסטרים". מדובר במתקן האומגה התלול ביותר בשומרון - מראש ההר עד נחל קנה.

"אנחנו רואים חשיבות עליונה בפיתוח ענף התיירות בשומרון", סיפר ראש המועצה גרשון מסיקה, "אנחנו יושבים על חבל ארץ בעל פוטנציאל אדיר ואנו משתדלים להוציא ממנו את המרב. אנחנו קוראים לכל עם ישראל לבוא וליהנות ממה שיש לשומרון להציע".

שר התיירות עוזי לנדאו בירך על חנוכת מוקד התיירות החדש בשומרון. "תיירות הפנים חשובה לנו בכל מדינת ישראל בוודאי בשומרון", אמר לנדאו, "בשומרון אנחנו רואים בשנים האחרונות התחזקות של ענף התיירות והפנאי לטובת כל תושבי מדינת ישראל".

דורון ניר צבי, מי שהקים את המיזם והבעלים של בית הקפה הפופולארי "הצריף של תמרי" בשומרון מסביר את ההחלטה: " זו דרך נהדרת להכיר את השומרון, לחבר את האדם עם הטבע בצורה חוויתית בצורה אקסטרימית".

מאות פקדו את מתחם תיירות שומרון ביריד התיירות הבינלאומי בגני התערוכה. במקום הציגו: "שומרון נעים להכיר" בראשות שירה איגל - פרוייקט אותו הקים יוסי דגן מ"מ ראש מועצת שומרון. בין השאר נחשפו לראשונה מוצרי הקוסמטיקה הטבעיים של כפר תפוח – סבון בעלמא, וכן הוצגו היקבים הרבים, ביניהם: יקב טורא, יקב הר ברכה ויקב ארנון וכן בתי הקפה הצימרים אתרי הטבע והגנים הלאומים שיש לשומרון להציע למטיילים הרבים המגיעים לפקוד אותו מדי יום.