עוסקות במקדש
עוסקות במקדשתנועת אריאל

חניכי תנועת הנוער הדתית לאומית ”אריאל“ ממשיכים לעסוק בנושא המקדש.

בתנועה החליטו כי מדי שבוע יקיים סניף אחר של התנועה את "שבוע המעמדות", במסגרתו יעסקו חניכי הסניף בערך המקדש ויקיימו יריד מיוחד, באזור מגוריהם, במטרה להעלות למודעות הציבורית את נושא המקדש.

במסגרת הירידים, שיתקיימו בעשרות יישובים ברחבי הארץ, יקימו החניכים דוכני מזון שהכנסותיהם יממנו את הפעילות החינוכית במהלך השבוע. נוסף על היריד, יבקרו הסניפים במוזיאון המקדש בירושלים, במסגרת שיתוף פעולה בין תנועת הנוער לבין ”מכון המקדש“.

כמו כן, בסוף כל שבוע תגיע לסניפים ניידת מיוחדת של "מכון המקדש", שתאפשר לחניכים לחוות פעולות שונות שהיו נהוגות בתקופת הבית, בין היתר אריגת פרוכת וכתישת סממנים. בסיום השנה, הפרוכת המלאה תושלם על ידי חניכי התנועה - מכל הסניפים.

שיתוף הפעולה בין מכון המקדש לתנועת אריאל נרקם לאחר שבתנועת הנוער החליטו לעסוק באופן אינטנסיבי בענייני המקדש, בין היתר תוך קריאת שמות שבטי התנועה, לשמות הקשורים במקדש.

במסגרת שיתוף הפעולה יוענקו לחניכי התנועה הנחות קבועות בביקור במוזיאון המכון, הממוקם ברבוע היהודי בירושלים.

ב"אריאל" הודו למכון המקדש על הסיוע וההירתמות. מזכ"ל התנועה, יוסי ורדי, אמר כי "כתנועת נוער חרטנו על דגלנו את אג‘נדת המקדש ואני שמח לראות שהצעד מקבל הערכה והוקרה ממכון המקדש האמון לקידום נושא חשוב זה באופן יום יומי".

מנכ"ל מכון המקדש, דוד שוורץ, ציין כי "החלטנו להוקיר את תנועת אריאל לאור פעילותה הברוכה בנושא המקדש. אנו נברך ונוקיר את כל מי שיפעל לנושא קידום בניית בית המקדש".