תלמידות אולפנה אולפנית
תלמידות אולפנה אולפניתצילום: פלאש 90

צוות אולפנת פסגת זאב נהנה משבת מיוחדת במינה כאשר החזן מאיר דורפמן, מגדולי החזנים בארץ ובעולם, הגיע לשבת במלון ליאונרדו בירושלים, והפעם בכובע של מנחה פאנל, יחד עם אשתו יעל, אשת מדע וחינוך. 

מעבר לסדנא ושיחות בנושאים בוערים בשיח התקשורתי ובסדר היום הציבורי במדינת ישראל, כדוגמת 'נוער הגבעות' וההתיישבות בארץ ישראל, נהנה צוות האולפנה מבונוס של "שבת חזנות".

החזן דורפמן עבר לפני התיבה וכן נתן "קונצרט" מיוחד במהלך סעודות השבת, כשחלק מהצוות מהווה לו מקהלה. התגובות החמות הגיעו גם מאלה שאינם חובבי חזנות.

החזן דורפמן סיפר כי "השבת הייתה באווירה חמה מאד. יש לי חיבור מיוחד למורים ולמחנכים, המתמודדים עם שאלות הנגזרות מהמציאות המורכבת של דורנו. כל זאת בניצוחו של מנהל האולפנא, הרב רפי קופרשטוך, שמלבד הישגיו החינוכיים יוצאי הדופן, הוא גם מאוהבי החזנות והשירה".

מקהלת גברים מאוסטריה, שהגיעה יחד עם קבוצת מקהלות לביקור בארץ, הצטרפה אל החזן וליוותה אותו בביצוע קטעי חזנות בפני אורחי המלון המגוונים ביותר.

החזן מאיר דורפמן, שמרבה להופיע בקהילות בדרום-אפריקה ואנגליה סיפר כי "אני רגיל להרצות גם בפני קהלים רחוקים מאד מחזנות ותורה, תוך שילוב קטעי שירה כחלק מהמתודה, כך שהרצאה לבנות אולפנה נחשבת אצלי הרצאה ב"מגרש הביתי".

קטע מתוך הופעה של החזן מאיר דורפמן במכסיקו: