ארגון השמאל הקיצוני "'שלום עכשיו" פתח בימים האחרונים במתקפה נגד ארגון "חננו" המסייע משפטית לפעילי ימים שנעצרו על ידי המשטרה.

כחלק מהמתקפה פרסם יריב אופנהיימר העומד בראש "שלום עכשיו" בעמוד הפייסבוק שלו פוסט שכותרתו: "הימין הקיצוני - לא על חשבוני! עד היום לא ידעתם שגם אתם ממנים את עמותת הימין הקיצוני "חוננו" המגינה על רוצחים ועל עברייני תג מחיר, נכתב.

בפוסט נאמר כי תחקיר מיוחד של שלום עכשיו חושף כי העמותה הזו (לצד עמותות ימין נוספות), זוכה להטבה שנועדה להקל על עמותות הפועלות למען הקהילה ומצליחה לגרום לכולנו לשלם עבור פעילותה. "זה הזמן לדרוש משר האוצר לבטל לאלתר את ההטבה (46א) עבור עמותות הימין הקיצוני ולהפסיק את המימון שמוענק להן על חשבוננו".

לפוסט צורפה מודעה הקוראת שלא לתרום יותר לארגון 'חננו' המסייע ל"מחבלים". יצוין גם, כי במודעה של 'שלום עכשיו' מופיעה תמונתו של יוסי בן ברוך עם הכיתוב שמאשים אותו בחברות במחתרת בת עין, למרות שבן ברוך זוכה ע"י בית המשפט לפני למעלה מעשר שנים מכל אשמה באירועי בת עין.

מארגון 'חננו' נמסר "מחמיאה לנו העובדה שהפעילות שלנו מציקה לארגון שמאל רדיקלי וקיצוני כמו 'שלום עכשיו' וליריב אופנהיימר, כנראה שאופנהיימר וחבריו שרוממות זכויות האדם בגרונם מוכנים להלחם על זכויותיהם של עם אויב ובתוכו מרצחים שפלים שטובחים בעם היהודי. וחלילה לא על מתיישבים, חיילים ושוטרים שהינם אחינו ובשרינו. לא פלא שארגונים אלו ממומנים על ידי מדינות וגופים אנטי ישראלים ואנטי יהודיים, בעוד פעילות 'חננו' מתבססת בקושי רב אך ורק מתרומות 'עמך ישראל'. נמשיך לעמוד לימינו של כל יהודי שנרדף משפטית בשל מעשיו למען עם ישראל ויישוב ארץ ישראל."