שחקני בית"ר חוגגים
שחקני בית"ר חוגגיםצילום: פלאש 90

שבוע עמוס עבר על בית"ר ירושלים. לאחר סדרת ניצחונות רצופים כשבשיא ניצחון על מכבי חיפה, הגיעה בית"ר במוצאי שבת שעברה למשחק חוץ נגד קריית שמונה.

בית"ר הפסידה בתוצאה 1:0 והתחושה במועדון הייתה קשה ושברירית, שכן שם הבינו כי יצטרכו להתמודד בפלייאוף התחתון והתקוות לפלייאוף העליון נגנזו.

בנוסף, לאחר משחקה של הקבוצה מול קריית שמונה, הבינו בבית"ר כי ההגרלה של רבע גמר גביע המדינה מול אותה קריית שמונה בחוץ היא אכן ההגרלה הקשה ביותר שיכלו לקבל, ורק זכיה בגביע המדינה יוכל להפוך את העונה מסיוט לחלום טוב.

וכאילו כל זה לא מספיק, באמצעי התקשורת השונים פורסם השבוע כי רוני לוי מאמנה של בית"ר נפגש במסעדה עם יענקלה שחר, בעלי מכבי חיפה. על השולחן: הצעה לחזור ולאמן את מכבי חיפה בעונה הבאה. לוי הכחיש בתוקף את הפגישה בין ההשניים ועוד אמר כי הוא נהנה מאוד בבית"ר ובמידה שבירושלים ירצו אותו לעונה הבאה, יש על מה לדבר ורק צריך להגיע הצעה כזו. במועדון הירושלמי אכן רוצים מאוד לראות את רוני לוי בעונה הבאה על הקווים ומאוד מרוצים מתפקודו.

אבל התחושות הקשות והדיבורים לתקשורת, גרמו לראשי המועדון ובראשם אלי טביב להבין כי הדבר שלו זקוקים הצוות והשחקנים הוא יום מגבש, וביום רביעי יצאה הקבוצה ליום גיבוש שכלל ארוחת צהריים במסעדת מונטיפיורי החדשה וסיור במנהרות הכותל, ובסיום תפילה בכותל המערבי.

כנראה שהתפילה נענתה, כי אתמול (מוצאי שבת) ניצחה בית"ר את מ.ס אשדוד בתוצאה 2:0. המשחק ששוחק בטדי, היה בצד אחד בלבד, הצד של האורחים מאשדוד, ושערו של אריאל הרוש נותר דומם ללא סכנה אחת לעברו.

פאבלו ברנדאן, קשרה של בית"ר פתח את המשחק בסערה, כשכבר בדקה ה3 נגח כדור לתוך שער אשדוד אחרי קרן של בית"ר. בדקה ה28, הגביה ברנדאן, איש המשחק, כדור היישר לראשו של ניסן קפילוטו שנגח כדור שני לרשת האשדודים. בית"ר המשיכה להגיע למצבים אבל שלומי אזולאי ודני פרדה לא השכילו לנצל זאת. בסיום, ניצחון שלישי ברציפות לבית"ר בטדי. בית"ר מוכיחה כי טדי חזר להיות מבצר, או כמו ששרים אוהדי הקבוצה: "מטדי לא יוצאים חיים".

צפו בתקציר המשחק: