חננו: במקום להתנצל המציאו תגובה בשמנו

בעמותת "חננו" זועמים על הפקת התכנית "אולפן שישי" שהפכה קטע ממכתב התראה לתגובה שנמסרה כביכול בשם העמותה.

ידידיה בן אור , ב' באדר ב תשע"ד

מנטרות. אברמוביץ'
מנטרות. אברמוביץ'
צילום: פלאש 90

פרק נוסף בסאגת הכתבה המכפישה נגד עמותת 'חננו' בתכנית "אולפן שישי" בערוץ 2 של הפרשן אמנון אברמוביץ'.

בעקבות שידור הכתבה לפני כשבוע וחצי, שוגר להפקת התכנית, כמו גם לתנועת "שלום עכשיו", מכתב התראה לפני הגשת תביעה, ע"י עו"ד דורון ניר צבי, לפיו אם לא יתקנו את הנאמר בשידור ואת גניבת החומרים מאתר 'חננו', יתבעו על סך 50,000 שקלים.

במקום להיענות לדרישות שודרה בתוכנית 'אולפן שישי' ששודרה השבוע תגובה שכביכול התקבלה מארגון 'חננו'.

בתגובה שפורסמה כביכול בשם 'חננו' נאמר: 'מדובר בעמותה שאוחזת באישור מנהל תקין שמעולם לא ביצעה פעולה בניגוד לחוק. יש לציין, שהתמונות והסרטון שנראו בדיווח של הריסת ביתו של שגיא קייזלר נלקחו מתוך אתר האינטרנט שמופעל על ידי עמותת חננו ועמותת ועד מתיישבי שומרון.'

אולם, מבדיקה שנעשתה מול הגורמים הרשמיים והדובר של ארגון 'חננו' לא התקבלה שום פנייה ל'חננו' כדי להגיב על הדברים שנאמרו בכתבה, ובוודאי שלא נשלחה התגובה ששודרה.

מה שנעשה על ידי 'אולפן שישי' זה שידור של חלקים מזעריים מתוך מכתב ההתראה ששלח עו"ד דורון ניר צבי.

יצוין כי 'שלום עכשיו' שפרסמו את הדברים בעמוד הפייסבוק שלהם נאלצו להוריד את הפרסום ולהתנצל על כך.

ב'חננו' מגיבים על פרסום התגובה השקרית בשמם: "בערוץ 2 מוסיפים חטא על פשע, לא רק שמודים בגניבת חומרים מהאתר, הם לא מבקשים תגובה לא בכתבה הראשונה ולא בשנייה, כעת מוסיפים וממציאים תגובות שלא היו ולא נבראו בשם 'חננו'."