במשרד ראש הממשלה מתהדרים הבוקר (רביעי) בפרויקט קולנועי תיירותי הוליוודי בו כיכב ראש הממשלה נתניהו עצמו ונועד לקדם את התיירות לישראל.

בין השאר ראש הממשלה נראה לוקח חלק בטיולי אקסטרים ברחבי ישראל אך מסתבר שמפת ישראל המלווה את האירוע אינה כוללת את יהודה ושומרון.

את דבר המפה הפוליטית בעייתית שמובילה את האירוע הבינלאומי חשפה כתבת גלי צה"ל, אילאיל שחר, שאף פנתה למשרד ראש הממשלה ושאלה כיצד קורה שהמפה המלווה את האירוע אותו מוביל נתניהו עצמו חסרה את יהודה ושומרון ולמעשה מהווה מפת קווי 67'.

לדבריה המענה שקיבלה ממשרד ראש הממשלה היה שאכן הדברים נכונים אך יש להפנות את הטענה למפיקי האירוע בהוליווד ולא למשרד ראש הממשלה.

נזכיר כי בהודעת משרד ראש הממשלה היום דווח כי ראש הממשלה "השתתף לפנות בוקר בהקרנת הבכורה של פרויקט התיירות הבינלאומי שצפוי להגדיל את מספר התיירים המגיעים לישראל".

נתניהו ורעייתו הגיעו להקרנת הבכורה של הסרט לקידום התיירות לישראל. להקרנת הבכורה שהתקיימה באולפני Paramount בהוליווד הגיעו כ-500 מוזמנים, כך נמסר מלשכת נתניהו.

בתכנית שצולמה לפרקים במהלך השנתיים האחרונות ברחבי ישראל, מציג ראש הממשלה נתניהו לעולם את מוקדי התיירות מראש הנקרה, דרך ירושלים ותל-אביב ועד לאילת. מדובר בהפקת ענק בהנחייתו של העיתונאי והמפיק פיטר גרינברג, המוכר בזכות תכניות התיירות הבינלאומיות שלו המשודרת ברשת PBS האמריקנית.

על הפרויקט אמר נתניהו כי "הסרט הזה מציג את ישראל היפה ואת הרוח של אזרחיה. אלה הפנים האמיתיות של המדינה היהודית״.

"נרתמתי בשמחה לפרויקט כדי להציג בפני העולם את פניה היפות של מדינת ישראל. ארץ זבת חלב ודבש. כל מקום שביקרנו בו היה יותר יפה ומיוחד מזה שהיינו לפניו. התיירות היא מנוע צמיחה כלכלי שאנחנו צריכים לטפח. חשוב להראות לעולם את ישראל כמדינה מתקדמת, נאורה, מורכבת מנופים מגוונים, עם חיי לילה תוססים. מדינה שמכבדת את כל הדתות. בישראל נמצאים מקומות קדושים לכל הדתות ואנו מקפידים על חופש הדת וחופש הפולחן. היה לי חשוב להראות גם את הקשר העמוק של עם ישראל לארץ ישראל ועל זה שמתי דגש בביקוריי בירושלים ובמצדה", דברי ראש הממשלה.

הטריילר הרשמי של הסרט