יו"ר המנהלת, שמואל פרנקל.
יו"ר המנהלת, שמואל פרנקל.אתר מנהלת ליגת ווינר סל

מחזור מספר 22 בליגת ווינר סל יהיה משחק הליגה האחרון בעונה הסדירה.

מאחרי המחזור הקרוב, יתחלקו קבוצות ליגת העל בכדורסל לשתיים - פלייאוף עליון ופלייאוף תחתון, אבל עדיין אין מושג מה תהיה בפלייאוף העליון ומי תהיה בזה התחתון.

שלוש קבוצות מתחרות על המקום הרביעי האחרון, שמוביל לפלייאוף העליון. יש מקום רק לקבוצה אחת, בעוד שהשתיים האחרות יצטרכו לשחק בפלייאוף התחתון.

הפועל תל אביב כרגע עם הסיכויים הגבוהים ביותר, אחריה נס ציונה ואחריהן אילת. נס ציונה תצטרך לקוות למעידה של הפועל תל אביב מול מכבי אשדוד ולניצחון שלה על אילת, רק כך תוכל לעלות למקום הרביעי ולפלייאוף העליון.

כבר לאחר המחזור הקודם, פנו כמה מהקבוצות המתחרות על המקום הרביעי למנהלת הליגה בבקשה לקיים את המשחקים כולם באותה השעה. לדברי אחד מראשי הקבוצות: "בכל העולם נוהגים לקיים משחקים שתלויים זה בזה באותה השעה, רק בישראל המנהלת מסרבת".

לאחר שלחצו שוב, הודיעה היום מנהלת הליגה כי אכן משחקם של הפועל תל אביב מול אשדוד, ונס ציונה מול אילת יתקיימו באותה השעה - 18:45. מנהלת הליגה מסרה שהדבר לא היה אפשרי בתחילה מאחר שישנו הסכם בין הערוץ הראשון לבין ערוץ 5 על כך שלא ישדרו משחקים במקביל מחשש לנתוני צפייה נמוכים. לטענת המנהלת, אין צורך בשעה אחידה למשחקים הללו, מאחר שכל ארבעת הקבוצות חייבות ניצחון ואין חשש לחוסר ספורטיביות במשחקים הללו.

לאחר השינוי האמור, אמרו במנהלת כי "נענינו לבקשת הקבוצות לקיים את המשחקים באותה שעה, אם כי לא ראינו בכך צורך מאחר ואין חשש לאי ספורטיביות וכל הקבוצות המעורבות במשחקים אלה רוצות וצריכות לנצח. המנהלת מודה לרשות השידור ולערוץ 5 על הנכונות לשדר את המשחקים במקביל באופן יוצא דופן למרות ההסכם עם ערוצים אלה שאינו מאפשר שידור במקביל על מנת לא לפגוע בנתוני הצפייה".

זה מה שהיה במשחק הקודם בין הקבוצות. 

עכשיו נשאר לגלות מי תהיה הקבוצה שתשחק בפלייאוף העליון? בואו לנחש בתגובות שלכם למטה.