עשרות חברי ההנהגה הצעירה של הבית היהודי הגיעו אמש (רביעי) ל"בית אקשטיין" בפתח תקווה כדי לשמח צעירים בעלי צרכים מיוחדים ולחגוג עימם את חג הפורים.

הפעילות החלה בהצגה על מגילת אסתר, המשיכה בהפעלות שונות ומגוונות כמו פינת איפור, מציאת מספרים שונים מתוך דף ענק, קליעה למטרה, באולינג ועוד. לאחר מכן התאספו כולם למשחק בינגו ולחלוקת משלוחי מנות.

בהמשך נתן ה"די ג'יי", שהוא בעצמו אחד מהחוסים בהוסטל, ''אור ירוק'' לריקודים והקבוצה החלה בסבב ריקודים גדול ומקפיץ, כאשר חלק מחברי ההנהגה הצעירה הרימו את הצעירים על הכתפיים ושרו שירי פורים.

הפעילות המיוחדת לפורים נמשכה כשלוש שעות, אך איש מהנוכחים לא הבחין בזמן שחלף. בסיום הפעילות הבטיחו חברי ההנהגה הצעירה כי יבואו בהמשך השנה פעם נוספת ויארגנו אירוע נוסף, זאת בהמשך לאירועי חנוכה שגם בהם הגיעו חברי ההנהגה לבית אקשטיין.

בכך בא לסיומו "שבוע החסד" של חברי ההנהגה הצעירה, אותו ביצעו יחד עם עמותת מרפא לחיים בהובלת נח גיל. במהלך השבוע הזה הלכו הצעירים לשמח ילדים ומבוגרים בבתי החולים ברזילי, סורוקה והרצפלד.

הלל בראלי, רכזת בהנהגה הצעירה, אומרת כי "כשאסתר אמרה למרדכי 'לך כנוס את כל היהודים' היא התכוונה לכולם, כולל כאלה בעלי צרכים מיוחדים וכולל כל עם ישראל, דתיים חילונים וחרדים. ללא הבדלים בניהם. ההנהגה הצעירה פועלת לחיבור כל הגוונים בעם ישראל והפעילות הזו היא חלק חשוב בהסרת מחיצות וקיטוב בעם ישראל".