רביב דרוקר
רביב דרוקרצילום: פלאש 90

במסגרת תכנית "המקור" בערוץ 10, מגיש התכנית והפרשן הפוליטי רביב דרוקר קרא ליו"ר התנועה ושרת המשפטים ציפי לבני להתפטר מהממשלה, בשל העובדה שאין לה השפעה על הנעשה בממשלה.

"שלום לך ציפי ליבני. הנה עצה שאף אחד מסביבך לא נותן לך -תתפטרי!", אמר דרוקר. "תתפטרי בשלב של תחילת ההתבזות, כי בסוף תהפכי לשאול מופז. השבוע הובלת את כל סיעתך להצביע בעד שלושה חוקים שאת מתנגדת להם. כל אחד קיבל בקואליציה משהו - את- כלום!. טוב, 'ציפי קיבלה את המשא ומתן המדיני' אומרים בנט, לפיד ולוין, ולא מצליחים להשתלט על הצחוק".

"אז הגיע הזמן שתספרי לציבור שלא השתתפת בישיבות משא ומתן חודשים. שאין משא ומתן. שביבי של המשא ומתן הוא לא ביבי שדמיינת עבורנו שהיית צריכה לתרץ את כניסתך ראשונה לקואליציה שלו, אלא זה אותו ביבי שדיברת עליו ארבע שנים מהאופוזיציה", המשיך דרוקר, ושידר אמירה של לבני כיו"ר אופוזיציה לפיה, "המטרה היא לגרום לזה שלא יהיה פרטנר, כדי שתוכלו אחר כך להגיד אין פרטנר בצד השני".

לדברי דרוקר, "אני לא משלה את עצמי שתקבלי את עצתי החכמה. במקום שבו את נמצאת מפתה מאד לחשוב כמו שמעון פרס או אהוד ברק. לשכנע את עצמך שהיה כל כך הרבה יותר גרוע אם לא היית שם. שטויות. מהקדנציה של פרס זוכרים את שרון. מהשנים של ברק זוכרים את נתניהו. ממך יזכרו שנתת יד למעשה הסדום שביצע נתניהו בתהליך המדיני. רק דמייני לעצמך איך תחזירי את כבודך האבוד אם תתפטרי ותהפכי לעדת מדינה במשפט האמיתי הכי חשוב שהיה כאן. מי אחראי לפספוס המשא ומתן עם הפרטנר הפלסטינאי הכי טוב היה לנו, בזמן האסטרטגי הכי נוח לישראל אי פעם".