המו"מ נמשך. שלום
המו"מ נמשך. שלוםפלאש 90

השר הבכיר, נגדו הגישה אישה תלונה על עבירות מין שהיו ,לכאורה, לפני 15 שנה הוא שר התשתיות הלאומיות, סילבן שלום.

נציין כי השר שלום ומקורביו מקדמים בתקופה האחרונה את מועמדותו לכהונת נשיא המדינה, ופיצוץ הפרשה בעיתוי זה עלול לפגוע אנושות בסיכוייו של השר שלום להיבחר. 

מקורבי השר חושדים כי גורמים פוליטיים לחצו עליה לפרסם את החשדות דווקא בימים אלה מאחר ומדובר בשר המועמד לתפקיד בכיר במדינה.

"לא היו דברים מעולם, השר לא שמע את שמה מעולם", מסרו מקורביו של השר. בן משפחה של השר כתב סטטוס בפייסבוק בו כתב שמדובר ב"ניסיון חיסול פוליטי". הכותב הדגיש כי כל החשדות יתבררו "כעלילות שקריות".

היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין ביקש הבוקר מהיחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) לבחון את תלונתה של מזכירתו לשעבר של השר בחשד להטרדה מינית. על פי הדיווח ללשכת היועץ המשפטי הגיעה תלונתה של עובדת לשעבר בלשכתו של שלום.

העובדת טענה כי הותקפה על ידו לפני כ-15 שנה. ויינשטיין בוחן בימים אלה גם את מהימנות הטענות נגד השר וגם את היתכנות העמדתו לדין בשל התיישנות העבירה.

נציין כי המתלוננת נשלחה ביוזמת גלי-צה"ל, שם דווח לראשונה על הפרשה, לשתי בדיקות במכונת אמת. בראשונה גוללה את גרסתה - שנמצאה אמינה ודבריה אומתו. ואילו בבדיקה השנייה - שנערכה אתמול - התקבלו התוצאות הבאות: "בנוגע לטענה כי קיימה מגע מיני עם השר הראה הפוליגרף את התוצאה 'נוטה לשקר', ובנוגע לטענתה כי נעתרה לבקשה לקיים עמו מגע-מיני מתוך חשש שתפגע, נמצאה תשובתה שקרית".