אוהדי הפועל. נשאר רק אליפות
אוהדי הפועל. נשאר רק אליפותעודד קרני

מסע הייסורים של הפועל ירושלים לרוסיה, נגמר בהפסד שמשמעותו היא פרידה ממפעל היורוקאפ היוקרתי.

רגע לפני המעמד הנכסף של חצי גמר היורוקאפ, מעדה הפועל ירושלים והפסידה את הזכות לייצג את עצמה ואת ישראל כולה במעמד הנכבד. זאת לאחר שירושלים הפסידה לניז'ני נובגורד הרוסית בתוצאה 88:72. להפועל היה מותר להפסיד עד שלוש נקודות בכדי להעפיל לחצי גמר המפעל.

במשחק הראשון בין הקבוצות, שהתקיים בשבוע שעבר בירושלים, ניצחה הפועל את ניז'ני בהפרש של שלוש נקודות בלבד, לאחר שיותם הלפרין קלע שלשה מטורפת בשנייה האחרונה למשחק.

בהפועל היו מאוכזבים מהתוצאה בשבוע שעבר, כי ידעו שלקבוצה מחכה משחק לא קל מול הרוסים בחוץ, שכבר הצליחו לחזור מפיגורים גדולים מאוד במפעל היוקרתי.

בכדי להגיע אל המשחק ברוסיה, נאלצה הקבוצה הירושלמית לעבור מסע ארוך ומפרך שכלל: טיסה לרוסיה, המתנה בשדה התעופה במשך ארבע שעות מעייפות ומתישות, וטיסה נוספת לניז'ני. משהגיעו אל ניז'ני, עלו שחקני הקבוצה וצוות האימון על נסיעת אוטובוס שנסע במשך 40 עד לבית המלון של הקבוצה. אבל אין הדבר הזה משמש כתירוץ ליכולת הפושרת שהציגה הקבוצה האדומה הערב.

בניגוד גמור למשחקה של הקבוצה מול מכבי תל אביב בתחילת השבוע, משחק בו כל שחקני הקבוצה האדומה הצטיינו, מלבד דרווין קיצ'ן שקלע 15 נקודות, לא הופיעו שחקני ירושלים למשחק הערב.

עכשיו יוכלו שחקני הקבוצה האדומה להתמקד במירוץ האליפות. מכבי, ראי הוזהרת.