איזה בית"ר נראה?
איזה בית"ר נראה?פלאש 90

כמעט ואבדנו. לאחר הפסד בית"ר ירושלים ברבע גמר גביע המדינה, תקפו מספר רב של אוהדי הקבוצה את אוטובוס הקבוצה. האוהדים השליכו אבנים וחפצים לעבר האוטובוס, ואף ניסו להוריד אותו מהכביש. הכל חוץ מספורט.

אפשר לעודד ולאהוב את הקבוצה, אפשר גם לכעוס ולא להסכים עם דברים שקורים. לפעמים אפילו מותר וזה בסדר גם למחות על דברים שנעשים בצורה כזאת או אחרת. אבל כמו לכל דבר בחיים יש גבול. ואתמול בלילה, לאחר המשחק של בית"ר מול קריית שמונה בגביע המדינה, נחצו כל הגבולות.

לאחר הפסד בית"ר, מה שקבע באופן סופי כי העונה של בית"ר נגמרה, המתינו מאות אוהדי הקבוצה הצהובה שחורה לשחקני המועדון לפני שיעלו על האוטובוס. אוהדי הקבוצה רצו למחות על הפסד הקבוצה ועל הדרך המבישה שזה נעשה, והתחילו לצעוק ולקלל את השחקנים.

מספר מועט של אוהדים זרקו חפצים ואבנים לעבר האוטובוס שלא נפגע. ניסיון האוהדים להיכנס לתוככי האוטובוס נמנע על ידי כוח משטרה שהגיע למקום, ואלה חילצו את האוטובוס עם השחקנים עליו לכיוון היציאה מחוץ לעיר.

אבל האוהדים לא הסכימו להירגע, ובמהלך הנסיעה של אוטובוס הקבוצה, בסמוך ליקנעם, ביצעו מספר רב מאוד של אוהדים ירושלמים, מארב מתוכנן היטב לאוטובוס הקבוצה הירושלמית. על פי מה שידוע, מספר כלי רכב הקיפו את אוטובוס הקבוצה מלפנים ומאחור, וזרקו אבנים לעבר האוטובוס בשנית.

לאחר שראו שהדבר לא מפריע לנהג האוטובוס להמשיך בדרכו, ניסו האוהדים הרבים להוריד את האוטובוס של השחקנים מהכביש ומנעו ממנו להמשיך בדרכו על ידי כך שחסמו את הכביש.

לאחר מכן, ניסו האוהדים הפנאטים להיכנס שוב לאוטובוס הקבוצה, כנראה שעל מנת לפגוע בשחקני הקבוצה. נהג האוטובוס נעל את הדלתות, והמתין לניידות המשטרה שהזמין למקום. כשהגיעו הניידות ברחו אוהדי ירושלים מהמקום, ובקבוצה מקווים שזה רק משבר אמון קטן שיחלוף, וכי האוהדים הרבים יחזרו לאהוב להאמין ולחבק.