שחקני בית"ר חוגגים. יחגגו גם בגביע?
שחקני בית"ר חוגגים. יחגגו גם בגביע?צילום: פלאש 90

שחקני בית"ר, רצינו להתוודות שהפעם אתם לא אשמים במצב. באמת.                       

זה לא אתם זה אנחנו, אנחנו ורק אנחנו אשמים בהתעניינות הפסיכית שלנו בכם אחרי כל מה שאתם עושים, אחרי כל אימון, אחרי כל פעילות בקהילה, אחרי כל שטות שאתם אומרים. כאילו שיצא לנו משהו ממכם, כאילו שזה שווה את הזמן, הכסף, כאב הראש והלב שפרפר שם למוות ביציעי קריית שמונה.

זה לא אתם, זה אנחנו אשמים שחשבנו שאתם יודעים משחק כדורגל מהו. שחשבנו שאולי הפעם אחרי כל כך הרבה זמן נראה ממכם איזה גול או הזדמנות מעניינת, אפילו הסכמנו להתפשר על בעיטה מסוכנת לשער, אבל כלום לא היה דומה לכדורגל במשחק המחריד הזה שלכם.

זה לא אתם אשמים שאנחנו מכורים לבית"ר שלנו ומחכים לכל שבת כמו נרקומנים, כאילו שמזה תצמח לנו הישועה, כאילו שהפעם לא נראה שוב משחק חסר לחימה, חסר נשמה ומעל הכול חסר את התבלין הזה שהיה פעם בתבשיל הטעים שנקרא בית"ר ירושלים. פעם, ממש מזמן.

זה לא אתם, זה רק אנחנו אשמים שאנחנו מוכרים את כל מה שיש לנו ומבריזים מחתונות של משפחה וחברים, ושמים מאות ואלפי שקלים על כרטיסים ודלק ומנגלים לפני המשחק וקונים עוד צעיף שיהיה גם לילד שגם אותו סחבנו עד לצפון הרחוק. עד לחור הזה שנקרא קריית שמונה שה"וויז" פרץ בבכי שניווטנו אותו לשם והתחנן לרדת באמצע הדרך אבל לא הסכמנו לו, הסברנו לו שזה לא הזמן לבכות כי אנחנו בדרך לראות את האהבה הראשונה שלנו, האהבה שהפכה לאכזבה. אכזבה שהפכה לתסכול, ותסכול שהפך לחוסר אונים משווע שמחלחל בכל הגוף וגורם גם לגברים שבינינו למחנק בגרון.

חבל שלא עדכנתם אותנו שחקני בית"ר, שככה אתם מתכננים לשחק, כאילו התבלבלתם ואתם משחקים בפלייאוף התחתון עכשיו, כאילו שאין פה על כף המאזניים את ה-משחק של העונה כולה, משחק שיכול להציל קמצוץ מן הכבוד שאבד לכם ששכחתם אותו אי שם בעליות לצפון הרחוק. אולי בשבועות הקרובים כשתשחקו נגד יציעים ריקים ולא תשמעו ממנו, תפנימו עד כמה היה חשוב לנו המשחק הזה שלא הפסקנו לנשום אותו כבר מאז שריקת הסיום במשחק ההוא בלוד שאגב גם שם לא שחקתם כדורגל...                                            

חבל שלא הודעתם לנו מראש אפילו בסמס קצר או באיזה איתות בווטסאפ, שככה אתם מתכננים לשחק מול קבוצה שעולה עם הרכב פצוע שחצי מההרכב שלה לא מופיע גם בדף תוצאות חיפוש החמישי של גוגל.

אבל קבוצה, שבניגוד אליכם, לפחות יש לה מוסר עבודה עם שחקנים שיש להם כדורגל ומעל הכול יש להם נשמה. שלוש פעמים בם ניצחו אתכם בחודשים האחרונים. הישגים מטורפים וגבוהים לקבוצה מהצפון, וכל זה למרות שהאוהדים המפונקים שלהם לא שווים את זה בכלל. עם קהל ביציעים שלא חיבר עד היום שיר אחד על הקבוצה שלו.

רק אנחנו הולכים לכתוב לכם שירי הלל ולקשור לכם כתרים, ואחר כך אתם עוד בוכים בתקשורת שאתם לא מקבלים משכורות, כשהשאלה האמיתית צריכה להיות למה, למה שתקבלו משכורות? על מה מגיע לכם משכורת? הרי בשוק העבודה של ימינו בנאדם מקבל יעדים לעמוד בהם, כשהוא לא עומד ביעדים שלו, בועטים אותו מכל המדרגות!                                
אבל אתכם זה לא מעניין בכלל, חבורה של בחורים שלא ראויים להיקרות שחקני כדורגל. תהרגו אותי אני לא מבין מאיפה קבלתם את הזכות שכל ילד חולם עליה- ללבוש את סמל המנורה על החזה? אותה מנורה שדאגתם לכבות אותה נר אחרי נר אחרי נר, עד שלא נשאר ממנה דבר ואין באופק מי שיאיר אותה.

אז אולי באמת עדיף שנתראה בעונה הבאה, כי זה לא אתם זה אנחנו.