תחרות "האירווזיון היהודי" המתקיימת מידי שנה על ידי תנועת בנ"ע העולמית התקיימה השנה באנגליה, בהשתתפות צעירים יהודים מכל רחבי אירופה.

במסגרת תחרות השירים, המתקיימת זו השנה ה- 15, התחרו 10 שירים ממדינות שונות ברחבי אירופה.

במקום הראשון זכה השיר מהולנד. במקום השני אוסטריה ואילו את המקום השלישי כבשה הקבוצה מטורקיה שגנבה את ההצגה כשחבריה עלו לשיר עטופים בדגלי ישראל ותורכיה .

בין המדינות המשתתפות: הולנד, שוודיה, בלגיה, אוסטריה, אנגליה (מאנצ'סטר ולונדון) איטליה (מילנו ורומא) וטורקיה.

האירוע התקיים בנוכחות הרב הראשי לאנגליה, הרב מרוויס, סגן שר החינוך ח"כ אבי וורצמן, מנזכ"ל תנועת בני עקיבא העולמית הרב נועם פרל, ומכובדים נוספים.

סגן שר החינוך אבי וורצמן ברך המשתתפים ואמר: "מרגש לראות את העבודה החשובה של בני עקיבא אירופה לחיזוק הקשר של נערים ונערות לארץ ישראל וליהדות. התפקיד המשמעותי רק מחזק את האתגר המונח לפתחה של התנועה להמשיך ולהגיע לקהלים נוספים״

הרב מרוויס, רבה הראשי של אנגליה וחניך התנועה לשעבר הוסיף וקרא למשתתפים "להיות חוד החנית של ההנהגה בקהילות שלהם"

הרב נועם פרל, מזכ"ל בני עקיבא מבהיר כי "נוכחות של מאות חניכים מכל אירופה בקהילת מנצסטר נותנת לקהילה זריקת מרץ משמעותית להמשך ההשקעה בחינוך הנוער היהודי וחיבורו לישראל".

רועי אבוקסיס סמזכ"ל בני עקיבא העולמית ציין כי "מפעלים כמו האירוויזיון מאפשרים לנו לחבר צעירים ממדינות שונות תחת הכותרת של החיבור לישראל"

תחרות האירוויזיון כללה סמינר של סוף שבוע שלם בו השתתפו מדריכים מ- 13 מדינות אירופה.

את השבת ארגנו מיקי ואורטל פלומנהפט, זוג צעיר מישראל שיצאו לשליחות במנצ'סטר. בני עקיבא מפעילה כיום 26 סניפים ברחבי בריטניה.