אפליקציה לשירות התושב
אפליקציה לשירות התושבהמועצה האיזורית שומרון

תארו לכם שנפל ברחוב שלכם עמוד חשמל או שהביוב נשפך לכיוונים לא רצויים. במקום להתקשר למוקדנית לחכות על הקו ולתת הסברים מפותלים על המפגע ומיקומו, אתם מוזמנים להיכנס לאפליקציה חכמה שמאפשרת לדווח על המפגע אונליין לצלם אותו ואף לאפשר זיהוי מדויק של המיקום שלכם בעזרת GPS מובנה.

את כל אלו מאפשרת החל מהשבוע המועצה האזורית שומרון כולל גם אפשרות לדווח על מצוקה היישר מהאפליקציה שתזהה את מיקום המדווח בעזרת GPS.

האפליקציה הושקה השבוע באירוע יוקרתי בהיכל התרבות באריאל. שם גם הושקה אמנת השירות של מועצת שומרון. הכוללת פירוט של השירותים הניתנים לתושב וכן התחייבות לזמן המוקצב למתן כל סוג של שירות, ולאיכותו.

שר הפנים גדעון סער שהשתתף באירוע אמר "גרשון מסיקה ראש מועצת שומרון, הצליח בהרבה מאוד נושאים לשים בתנופה את המועצה האזורית שומרון. רוח של מצוינות אני רואה במיזם החדש והחדשני הזה, והלוואי שהרבה רשויות ילכו בעקבותיכם. רמת השירות לתושבים זה דבר שרק מתחיל לחלחל וגם במובן הזה אתם חלוצים".

גרשון מסיקה ראש מועצת שומרון, אמר "אנחנו מאמינים שהאפליקציה כמו עוד דברים רבים נוספים שנעשים במועצה הם חלק מתהליך ההתמקצעות ומצויינות שעוברת המועצה בשנים האחרונות בכל התחומים. העלאת רמת השירות לתושבים בהכרח תגדיל את מצבת התושבים בשומרון ותחזק את ההתיישבות בשומרון"

יוסי דגן, מ"מ ראש מועצת שומרון וממובילי התהליך, שיתף את הנהגות הישובים שנכחו באירוע בתהליך הארוך של תכנון וכתיבת אמנת השירות.

לדבריו "אמנת השירות היא החלפת דיסקט בתחום השירות והעמדת התושב במרכז – כלקוח של המועצה. התהליך הופך את המועצה האזורית שומרון לדור השלישי של השירות לתושבים במדינת ישראל. אני מאמין בכל ליבי שמגיע לתושבים שלנו הטוב ביותר, ולכן קידמנו את 'אמנת השירות' בצורה מדידה וחדשנית, שאני בטוח שבתוך כמה שנים תהפוך לתקן איכות השירות החדש של הרשויות בישראל".

האפליקציה תאפשר לכל ישוב להזין לתוכה, ספר טלפונים של הישוב דבר שיאפשר לכל תושב למצוא בקלות טלפונים של תושבי יישובו, אירועים וכו, והדיווחים על מפגעים יגיעו ישירות לאדם המטפל ולא למוקד כללי, מה שצפוי לקצר את זמני הטיפול במפגעים.