תלמידי אמי"ת חצור
תלמידי אמי"ת חצורדוברות אמי"ת

תלמידי אמי"ת חצור יצאו בשבוע שעבר ל"מסע החירות" למען יונתן פולארד.

תלמידי אמי"ת חצור, הפועלים כבר שנים להעלאת המודעות למען שחרורו של פולארד, החליטו בימים אלו להגביר את הקריאה הציבורית והכריזו על "צעדת החירות"- צעדה בת 74 ק"מ מחוף הים התיכון לחוף הכינרת בקריאה להשיב לפולארד את חירותו לאחר 29 שנות מאסר.

השבוע יצאו התלמידים לצעדה בת שלושה ימים בתקווה שקריאתם תזרז את תהליכי ההדברות למען שחרורו של פולארד.

במסע השתתפו 60 תלמידי תיכון אמי"ת חצור מכתות ט-י"ב. המסע התחיל בטקס פתיחה באנדרטת "ליל הגשרים" בחוף אכזיב. משם צעדו התלמידים 74 ק"מ במשך שלושה ימים רצופים עד חוף כרי דשא שבכנרת –שם נערך טקס הסיום.

אביחי גולן מנהל בית החינוך אמי"ת חצור אומר כי התלמידים והמורים לא יכולים לשבת בליל הסדר ולהרגיש את החירות כשיהונתן פולארד עדיין בכלאו.

"מבחינתנו - אין אמירה חינוכית יותר ממסע כזה שנועד להעביר מסר של ערבות הדדית. אצלנו לא מפקירים פצועים בשטח".

יו"ר מועצת התלמידים בבית החינוך אמי"ת חצור, תלמיד כיתה י"ב, מארק אלוש, אמר כי "כל מעשה קטן שיכול לגרום לשינוי - מבורך. בעזרת המסע אנחנו מנסים ליצור תודעה ציבורית כדי שארצות הברית תשחרר כבר פולארד ותפסק ההתעללות בו. קשה לצעוד 74 ק"מ- אבל אם זו הדרך להזדהות עם פולארד- זו הדרך שלנו".

ברק אחיפז, תלמיד בית הספר אמר כי "לשבת בכתה וללמוד עוד שיעור ועוד שיעור לא יעזור לפולארד. החלטנו לצאת החוצה ולעורר הדים - שלא ישכח לפני פסח, הגיע הזמן לחגוג את פסח עם יהונתן פולארד בירושלים".