בלוד יכינו את המופלטה הגדולה בעולם

חוגגים השנה מימונה ובגדול. תושבי העיר לוד יכינו לכבוד המימונה את המופלטה הגדולה בעולם בקוטר של 3 מטר וינסו להיכנס לספר השיאים של גינס ולשבור את השיא של התאחדות המלונות באילת שנקבע ב-2002 העומד על 2.5 מטר.

כחלק ממיתוגה החדש של העיר כ"פסיפס של תרבויות", מוביל ראש העיר לוד, עו"ד יאיר רביבו, מדיניות חדשה להעשיר את אירועי התרבות העירוניים אשר צומצמו בעבר ונחסכו מתושבי העיר בשנים האחרונות תחת הועדות הקרואות שניהלו את העיר.

בתוך כך החליט ראש העיר לקיים השנה את חגיגות המימונה בפארק העירוני, ולהאיר את לוד בחגיגה מרוקאית מסורתית, הכוללת אומנים מהשורה הראשונה, תלבושות ססגוניות, תפאורה אותנטית וגולת הכותרת כאמור, הכנת המופלטה הגדולה בעולם.

לצורך טיגון המופלטה הכינו עובדי עיריית לוד, מחבת ענקית בקוטר של 3 מטר אשר תוצב ברחבת החגיגות. נציגי העירייה פנו למאפיית אנג'ל בעיר וקיבלו הדרכה כיצד לטפל בבצק שיכיל 23 ק"ג קמח וכ- 12 ליטר שמן ומים.

את המופלטה יכינו תושבים מקומיים, לבושים בתלבושות מרוקאיות מסורתיות שברקע תתנגן מוסיקה מזרחית. על האתגר העצום מנצח ראש העיר יאיר רביבו, בשאיפה להכניס את לוד לספר השיאים של גינס.

"כדי להצליח במשימה, ערכו היום התושבים יחד עם ראש העיר פיילוט שעבר בהצלחה. הופקו לקחים בודדים שיישומו בוודאי בערב המימונה. תבואו, יהיה שמח", אומרים בעיריית לוד.

תרבחו ותסעדו...