לוגו המירוץ
לוגו המירוץדוברות עיריית באר שבע

כאשר באיזור השומרון מתעמתים החיילים עם התושבים וכן להפך, בעיר בירת הנגב באר שבע, מנסים לחזק את הקשר בין החיילים המגנים על העיר וסביבתה לבין תושביה.

ביום חמישי, ה- 22/5/13 יתקיים מרוץ ה - "LIGHT RUN"  השני בעיר באר שבע, בו יטלו חלק גם לוחצי פיקוד דרום והמגנים על האזור, לצידם ירוץ אלוף הפיקוד בכבודו ובעצמו, סמי תורג'מן.  

ראש עיריית באר-שבע, רוביק דנילוביץ' אשר ירוץ במירוץ, אמר לקראת האירוע: "מרוץ זה יעניק חוויה מרגשת ומאירה שלא נראתה כמותה במדינת ישראל. אני בטוח כי מרוץ זה ישמש כמגדלור המאיר על כלל פעילויות הפנאי, התרבות והספורט שעיריית באר שבע עורכת למען תושביה".

זו השנה השנייה שמירוץ זה מתקיים בעיר באר שבע, כאשר השנה הוא יכלול שלושה מקצים תחרותיים: 10 ק"מ5 ק"מ, ומסלול עממי למשפחות- 2.5 ק"מ. 

מי שיגיעו למירוץ זה וישתתפו בו, יוכלו ליהנות מחוויה מאירה מיוחדת וייחודית במינה בישראל, כזאת שכוללת בתוכה מסלולים מוארים בצבעי אולטרה סגול, שילוט זוהר, במות מוזיקה, חולצות זוהרות ועוד שלל אטרקציות ואלמנטים מאירים נוספים שיחולקו לרצים ולמעודדים.

מסלולי הריצה יעברו בנקודות מרכזיות ומוארות בעיר, ביניהם במזרקה הייחודית הנמצאת בטיילת אמבר. בסיום המירוץ ייהנו הרצים והמעודדים מהפנינג סיום ססגוני שיכלולמסיבת ריקודים מוארת אל תוך הלילהבמות ספינינג, דוכני איפור, ומתחמי פעילות ספורט לכל המשפחה. אז רוצו להרשם לפני שייגמר.