בנט מגיב לאיומי אבו-מאזן

יו"ר הבית היהודי, שר הכלכלה נפתלי בנט, נאם אחר הצהרים (שלישי) בכנס רמלה ה-7 והתייחס לאיומיו האחרונים והטריים של אבו מאזן.

"אבו מאזן מאיים כבר בפעם השביעית בפירוק הרשות הפלסטינית. אנחנו שומעים עוד פעם ועוד פעם את המחזור של אותו איום שאם לא נתקדם לא ניתן לו את כל מה שהוא רוצה אוי ואבוי לנו הוא יפרק את הרשות", ציין בנט.

לדבריו, "אם הוא עושה את זה ממניעים ציוניים אני מעריך את זה. אבל אם הוא משתמש בזה כאיום נגדנו אז אני שואל אותו במה אתה מאיים? בפירוק רשות שמסיתה לטרור? בפירוק רשות שמפירה את הסכם אוסלו? בפירוק רשות שמשלמת קצבאות קבועות לרוצחי יהודים?".

"מה אבו מאזן אומר לנו? אם לא תשחררו מחבלים רוצחים, אם לא תחלקו את ירושלים, אם לא תיסוגו - אני אתאבד. חברים הוא חייב לשפר את התמריץ משהו פה לא עובד", הוסיף בנט.

בנט פנה לאבו מאזן ואמר, "אני מציע לאבו מאזן 'if you're going to shoot, then shoot don't talk'. מדינת ישראל חזקה מהאיומים של אבו מאזן, שמענו על איומים בעבר של טרור. שמענו איומים על צונאמי מדיני. האיום החדש שסוחרים בו זה איום פירוק הרשות".

"יש לי בשורה תמיד יש מי שייקח את המפתחות ואנחנו בוודאי לא מתכוונים לאמץ מדיניות של התאבדות לאומית מהחשש הכה גדול שלנו שאבו מאזן יתפטר", קבע בנט.