עופר חדד
עופר חדדעצמי

כתב חדשות ערוץ 2, עופר חדד, יסקר את ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון. כך הודיעה היום (שישי) חברת החדשות.

אוהד חמו, שסיקר עד כה את תחום ההתיישבות במקביל לסיקור הצד הפלסטיני, יתמקד מעתה בצד הפלסטיני ביהודה ושומרון ובעזה. חדד ימשיך במקביל להגיש תכניות ומבזקי חדשות.

השבוע פורסם כי כתב גלי צה"ל יאיר שרקי ימונה ככתב הדתות של ערוץ 2 לצדה של סיוון רהב מאיר, מיד עם סיום שירותו הצבאי. מנכ"ל חברת החדשות אבי וייס אמר כי מדובר בחיזוק מבורך לחברת החדשות, ''לצד המשך התפתחותם של כתבים מצטיינים בתוך החברה''.

עופר חדד הודיע בחודש מאי האחרון כי הוא מחזיר את הכיפה לראשו. בפוסט ארוך ומרגש שכתב בעמוד הפייסבוק שלו הסביר כי "בעבורי היא כנראה האופציה הטובה ביותר, מכל הבחינות. לפעמים צריך ללכת עם הלב וזה מה שאני עושה".

שמו של יאיר שרקי עלה לכותרות בהפגנה נגד סגירת ציונו של הרב עובדיה יוסף, כשהותקף על ידי שוטרי יס"מ שחשבו כי הוא חרדי והיכו אותו למרות שהציג להם את תעודת העיתונאי. "הכל טוב, תודה לכולם על הדאגה. קצת יצא מפרופורציה", כתב שרקי בפייסבוק לאחר האירוע המביך.

"מה שאותי מטריד, שאם זה היה סתם חרדי עובר אורח כנראה לא הייתם שומעים על זה. וזה קורה כמעט בכל הפגנה של חרדים, מתנחלים או אקטיביסטים בתל אביב. לא שוטרים בודדים, אלא שיטה שכנראה מקבלת רוח גבית מלמעלה. ועל זה דווקא כן חשוב לדבר", הוא הוסיף.