מנחם שטארק
מנחם שטארקבאדיבות המשפחה

האם פוענח רצח איש העסקים החרדי מניו יורק? גורמים במשטרת ניו יורק אישרו כי קנדל פליקס, תושב ברוקלין, נעצר והואשם ברצח מדרגה שנייה לאחר שעל פי החשד שימש כנהג ברכב החטיפה ששימש את חוטפי ורוצחי איש העסקים החרדי מנחם שטארק.

על פי הדיווח, החוטפים הם פועלים שעבדו בביתו של שטרק וכשהבינו כי מדובר באדם אמיד המחזיק מזומנים רבים בביתו זממו לשודדו. גורמים במשטרה סבורים כי מדובר בשוד שהשתבש.

לדבריהם, מטרת החטיפה היתה שוד, אולם לאחר שהמנוח החל להביע התנגדות ולהיאבק עם חוטפיו, הם רצחו אותו והשליכו אותו בפח אשפה בברוקלין לא לפני שהם מציתים אותו.

המשטרה עדיין לא סיימה חקירתה אם כי באופן רשמי דיווחה כי חלה התפתחות משמעותית בחקירה. המשטרה עדיין תרה אחר חשודים נוספים. על פי החשד, הקבלן היה האיש שהפעיל את מבצעי הרצח. שטארק נחטף לפני כארבעה חודשים מחוץ למשרדו בברוקלין שבניו יורק. האירוע התרחש באחד מימי שישי הסגריריים, כאשר אלמונים קשרו את סוכן הנדל"ן הכניסו אותו לרכב מסחרי לבן ונסעו מהמקום.

משפחת שטארק הציעה פרס של 100 אלף דולר עבור מי שיחזיר אותו בשלום לביתו.

המשטרה המקומית פרסמה סרטון וידאו בו תועד הרכב נוסע, שצולם ממצלמות אבטחה בקרבת מקום. לפי השוטרים, סטארק נחטף על ידי שני גברים, בעת שהיו בכיסיו כ-4,000 דולר במזומן. לאחר כניסת השבת הגיעו אנשי הביטחון לבוא עם הבשורה האיומה לבית המשפחה.