שלי דדון הובאה למנוחותצילום- ערן גילווארג.

(צילום: ערן גילווארג)

קרוב לאלף בני אדם ליוו (מוצאי שבת) למנוחות בבית העלמין בעפולה את שלי דדון בת ה-19, שנרצחה ביום חמישי באזור התעשייה במגדל העמק.

יעקב דדון, אביה של שלי, ספד לה "אני עומד כאן מול קברך הרענן, ממאן ומסרב להאמין. אסון קרה לנו. הפרח, המלאך, הנסיכה של הבית הלכה. נקטפה ונרצחה בטרם עת. קשה לדבר עלייך בלשון עבר, אבל המציאות מכה בפנינו. האבדן גדול מאוד. אי אפשר למצוא את המילים שיצליחו לנחם אותנו".

"החיוך היה הסמל שלך, היופי הפנימי והחיצוני שלך האיר. את הארת את הבית ואת המשפחה וגרמת לכולנו להיות גאים בך על מי שאת", המשיך האב.

רבה של מגדל העמק, הרב יצחק דוד גרוסמן אמר בהלוויה' "אנחנו נמצאים כאן בכאב בצער ובתדהמה. קרה בעירנו האסון והרצח המתועב הזה. בתורה כתוב שצריכים לצאת זקני העיר ולומר 'ידנו לא שפכו את הדם הזה' כל חטאה היה שהיא יהודיה".

מתן מימון בן 26 ידידה של הנרצחת אמר הערב לכלי התקשורת, "מדינת ישראל איבדה פרח, אדם שלא עשה רע לאף אחד מעולם. היא רצתה רק שיהיה טוב לכולם".

"כל השרים רדומים, כל המדינה רדומה ואף אחד לא עושה כלום. עם ישראל, תתעוררו. הורגים אותנו בכל מקום ואסור לנו לשתוק. אוכלים אותנו חיים", אמר.

בנות דודתה, טל וגל פרץ, סיפרו "היא הייתה הנסיכה של הבית אחרי שלושה בנים והאירה אותו בשמחה. יש לנו זכרונות מדהימים ממנה".

גופתה של דדון, ועליה סימני דקירות ואלימות, נמצאה ביום חמישי במגרש חניה ריק סמוך לאזור התעשייה רמת גבריאל במגדל העמק. הגופה נמצאה זמן קצר לאחר שהתקבלה בתחנת עפולה הודעה על היעדרותה של דדון, שהייתה בדרכה לראיון עבודה. 

השרים רדומים, המדינה רדומה