שלי דדון
שלי דדוןבאדיבות המשפחה

אילנה דדון, אימה של שלי דדון בת ה-20 שנרצחה במגדל העמק בשבוע שעבר, התייחסה היום (שלישי) לחקירת הרצח שמובילה המשטרה בסיוע שירות הביטחון הכללי.

"אני רק מתפללת שהיא הקורבן האחרון", אמרה דדון והביעה תקווה שחקירת הרצח תסתיים מהר ככל האפשר. "חשוב לי שימצו את הדין עם רוצחיה של שלי בתי", היא הוסיפה.

"קשה, קשה מאוד לדמיין כאב כזה, עולם קר כזה", הוסיפה האם בראיון לערוץ 2. "צריך למצוא את הרוצחים ולא לתת להם להסתובב בינינו ולהפחיד אותנו". דדון קראה להחמיר עם תנאי הכליאה של הרוצחים והעריכה שהרצח בוצע על רקע לאומני. "זה מה שהתחושה האימהית שלי אומרת, אין הסבר אחר".

צו איסור פרסום הוטל על פרטי חקירת הרצח המזעזע. תושבי עפולה מתכננים עצרת מחאה גדולה שתתקיים בעיר במוצאי שבת.

שר הכלכלה נפתלי בנט קיים אתמול ביקור תנחומים בבית משפחת דדון והדגיש כי מקומם של הרוצחים הוא בכלא. "שלי דדון היא הילדה של כולנו", אמר בנט לבני המשפחה, "ילדה שנרצחה באכזריות בדרכה לחפש עבודה. האחריות של ממשלת ישראל היא שאזרחים יוכלו להסתובב ברחוב. לא אנחנו צריכים לפחד מהרוצחים- הרוצחים צריכים לפחד מאיתנו. רוצחים לא צריכים להשתחרר, רוצחים צריכים לשבת בכלא".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר אתמול לאביה של שלי והבטיח לו כי "לא ננוח עד שנתפוס את הרוצחים, הנחתי את כל הגופים לפעול בנחישות עד המעצר של מי שאחראי לרצח הנתעב הזה".