יהודה גליק בועידת הליכוד

יהודה גליק, חבר ועידת הליכוד במחוז יהודה ושומרון ומפעילי הר הבית הבולטים, נשא אמש (רביעי) דברים בכינוס הועידה בגני התערוכה.

במהלך נאומו דרש גליק מחברי וועידת הליכוד למנוע את פשעי השנאה המתקיימים מידי יום בהר הבית כלפי יהודים, ולפעול לאישור תפילת יהודים בהר הבית.

"יש מקום אחד בכל עולם כולו שאם יהודי שיגיד שמע ישראל ה' א-לוהינו ה' אחד הוא יילקח לבית סוהר. וזה לא באיראן, ולא ברוסיה הסובייטית, וזה אפילו לא בעירק או באפגניסטן, זה במקום שהוא לב האומה - הר הבית", אמר גליק.

לדבריו, "אנחנו שומעים כל יום בתקשורת על פשע שנאה כזה ואחר. חברים, כל יום, כל יהודי שעולה להר הבית, אם רואים עליו שהוא יהודי, הוא קרבן ללינץ'. גם אם הוא ילד בן שש. אני קורא לכם בואו נגיד ביחד 'עד כאן'. כי יהודים הם גם בני אדם. מגיע להם זכויות אדם, תוך כבוד הדדי".

"הר הבית הוא מקום לכל אדם שיודע לקרוא בשם ה' אחד ושמו אחד, בין אם הוא יהודי, בין אם הוא מוסלמי, או נוצרי", קבע גליק, "הגיע הזמן להגיע להסדר כמו במערת המכפלה, ולהפסיק את השפל הזה שיהודי צריך להתבייש לבוא להר הבית".

"אני קורא מכאן לתמוך בהחלטת הנשיאות בראשות היו"ר דנון שהגיע להסכמה שבעוד חודש הנושא הזה יובא לוועידה, וכולנו פה אחד נאמר, הר הבית הוא לב האומה, הר הבית הוא לב האומה. וכל אדם שרוצה להפיץ אלימות אין מקום בהר הבית", חתם גליק.