בלאט. כועס
בלאט. כועסעודד קרני

משחק מספר 2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף בין מכבי תל אביב לגלבוע גליל הסתיים בתוצאה 71:75 לזכות האדומים מעמק יזרעאל, תוצאה שקבעה כי סדרת רבע הגמר בין הקבוצות יתארך למשחק רביעי ביניהן ואולי אף למשחק חמישי.

מעטים מאוד האמינו כי גלבוע גליל מסוגלת לשחזר את משחקה המצויין מהמשחק הראשון בסדרה אותו הפסידה למכבי בהיכל נוקיה. אבל שרון דרוקר ושחקניו לא הסכימו לשמוע דבר והגיעו למשחק עם כוחות מחודשים והציגו שוב משחק גדול, הפעם זה גם נגמר בניצחון.

עמית שמחון שלהט בהיכל נוקיה, המשיך את התקופה האדירה שעוברת עליו ובמשחק ענק הצליח לסחוף את קבוצתו לניצחון על המכבים בזכות רבע אחרון גדול ו-20 נקודות בסך הכל. לכל אורך המשחק ההובלה עברה ממכבי לגלבוע הלוך ושוב, עד שברבע האחרון והמכריע התעלתה על עצמה דווקא גלבוע וניצלה יום חלש במיוחד של הצהובים כחולים שאיבדו יותר מידי כדורים והפסידו את המשחק השני. 

תוצאת המשחק גורמת לכך שהסדרה בין מכבי לגלבוע הולכת למשחק רביעי שעתיד להתקיים לפני הפיינל פור האירופי, בו תשתתף מכבי. מאמן הצהובים דייויד בלאט תקף את החלטת המנהלת על קיום המשחק הרביעי לפני הפיינל-פור כשאמר בסיום המשחק: "אני מאוד מקווה שראשי המנהלת יראו לנכון להתחשב במצב שלנו בגלל הפיינל-פור, למרות שההיסטוריה מלמדת אותי שלא כך הדבר ואני מקווה שהפעם הראשים הישרים במנהלת יפעילו שיקול דעת ויתחשבו בנו. הפיינל-פור זה לא סתם תחרות והופעה של קבוצה ישראלית במילאנו. זה לא דבר של מה בכך ואני מקווה שהמנהלת לא יוסיפו לנו את המשחק הרביעי לפני הפיינל-פור, בטח אחרי שלא הקדימו לנו כשביקשנו".

מנהלת ליגת ווינר סל שמעה את תלונת בלאט ולא יכלה שלא להגיב. בהודעה שהוציאה לאמצעי התקשורת נכתב: "מנהלת הליגה מופתעת כי למרות הסיכום המוקדם בין הקבוצה למנהלת, ביקש דיוויד בלאט לדחות את משחק 4 לאחר הפיינל פור, בקשה שלא הוגשה בצינורות המקובלים אלא רק דרך התקשורת.  כן מופתעת מהערתו המיותרת של בלאט במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק כי ההיסטוריה מלמדת שהמנהלת אינה מתחשבת במכבי תל-אביב, מה שכמובן רחוק מהמציאות".

במנהלת הסבירו כי "דחיית משחק 4 אינה אפשרית לאחר פיינל פור היורוליג לא רק בשל צפיפות התאריכים, אלא גם מעצם העובדה שדחייה כזאת תאלץ את גלבוע/גליל לחכות כשבועיים בין משחק 3 למשחק 4 בלי לשחק, מה שאינו הגיוני ואינו מקובל. דחייה של חצי הגמר תאלץ את הקבוצות שינצחו 0-3 או 1-3 ברבע הגמר, במידה ויהיו כאלו לחכות שבועיים גם הן, פגרה אשר בזמן השיא של העונה אינה הגיונית". 

משחק מספר 3 בסדרה בין הקבוצות יתקיים במוצאי שבת הקרובה (10/5) בשעה 21:10, משחק מספר 4 יתקיים יומיים לאחר מכן ביום שני ה-12/5, ובמידה שלא תהיה הכרעה המשחק החמישי והקובע יתקיים ביום שלישי שבוע אחר כך, ה-20/5. מהמנהלת נמסר כי תאריכים אלו קיבלו את הסכמת מכבי תל אביב וגלבוע גליל.