סילבן שלום
סילבן שלוםצילום: ניסים לב

ג'ודי ניר מוזס, אשת השר סילבן שלום, מסכמת את החודש האחרון בו הוכפש בעלה על ידי מספר נשים שניסו "לסגור חשבון" בעקבות החלטתו לרוץ לנשיאות.

הרעייה כתבה לו, "35 שנים אתה משרת את הציבור. כיו״ר חברת חשמל, המצאת את ה-103, אח"כ כסגן שר הביטחון, הקמת את הנחל החרדי, כשר אוצר הטלת מס על הבורסה שהזרים לקופת המדינה מילארדים, כשר חוץ העברת את יום השואה הבינלאומי, כשר נגב גליל הקמת פקולטה לרפואה בצפת".

"אלו דוגמיות קטנות מהעשיה הענקית שלך 35 שנה שאף פעם לא התרועעת עם עבריינים, אף פעם לא היית מעורב בעסקים מפוקפקים, אף פעם לא הימרת בקזינו ולא השתמשת בכספי ציבור למטרותיך האשיות. אף פעם לא נחקרת במשטרה ואף לא פעם אחת ריננו מאחורי גבך סיפורי מוסר. אף פעם. כמעט לא אנושי, יושר והגינות היו נר לרגליך ומאז ולתמיד", פירגנה הרעייה.

"גם בחודש וחצי המסויט שעברנו כלנו חודש שבו נסרקו חייך במסרק גס, לאורכם ולרוחבם, הסוף היתה הודעת יועץ : הוחלט להפסיק את הבדיקה,שאין טעם להמשיכה. זה הנוסח! שוב הוכח מה שכלנו יודעים שאין הרבה אנשים, פוליטיקאים ישרים הגונים ונקיים שראויים לשרת בכל תפקיד, כמוך. בשבילי אתה מלך העולם".

נזכיר כי היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, הודיע השבוע כי החליט לאמץ את חוות דעת פרקליטות המדינה לפיה יש לסגור את תיק הבדיקה נגד השר סילבן שלום.

בהודעה שפורסמה היום נכתב כי "בדיקת המידע על-ידי משטרת ישראל העלתה כי חלקו הוכחש, חלקו אינו מאפשר את איתור הנשים המתוארות בו או פנייה אליהן, וחלקו מוביל אל נשים המסרבות למסור עדות במשטרה".