ההשתלטות על הישיבה ביצהר
ההשתלטות על הישיבה ביצהרדובר צה"ל

חבר הכנסת משה פייגלין ביקר ביום שישי בישוב יצהר. במסגרת הביקור פגש פייגלין את רב הישוב הרב דוד דודקביץ את מזכירות הישוב, וביקר בישיבת "עוד יוסף חי" שהולאמה על ידי ממשלת ישראל באמצעות פלוגת מג"ב.

כיו"ר השדולה הליברלית בכנסת הביע חה"כ פייגלין את סלידתו מהפגיעה בזכויות היסוד של תושבי יצהר וממה שהגדיר "מסע הרדיפה" המתנהל נגדם וכנגד ישיבת "עוד יוסף חי".

"אף אחד לא העלה על דעתו לתפוס עם פלוגות מג"ב את אותם אגפים באותם אוניברסיטאות שבהם מרצים רבים בישראל תומכים בהפגנות האלימות בבלעין שכבר גבו את עינו של חייל", ציין פייגלין.

לדבריו, "לא יעלה על הדעת בין אם אנחנו מסכימים עם כל דבר שנלמד בבית המדרש הזה ובין אם לאו שפלוגת מג"ב תתפוס בית מדרש בישראל".

פייגלין אף קשר בין תפיסת בית המדרש ובין אזלת היד של המשטרה בהר הבית, "לב ליבה של ירושלים נתפס על ידי החמאס מתוך מסגד אל אקצה ושם לא שלחו פלוגת מג"ב כדי לשמור על ריבונותנו בלב בריתנו, אלא להיפך השר לביטחון פנים הורה לא להיכנס למקום הקדוש למוסלמים".

"במילים פשוטות אפשר לסכם את המראה שאנו רואים כאן במילה אחת פחדנות. יש כאן חולשה גדולה מול אויביי ישראל שהופכת לגבורה גדולה מול אוהבי העם והארץ", הוסיף פייגלין.