איילת שקד
איילת שקדצילום: פלאש 90
יו"ר סיעת הבית היהודי, ח"כ איילת שקד, יצאה נסערת בצהריים (שלישי) מפגישה עם קבוצת עיתונאים בריטים.

העיתונאים סיפרו כי בתדרוך ברמאללה נאמר להם ש-60 פלסטינים נרצחו על ידי יהודים בשנה האחרונה וש''מתנחלים יורים על פלסטינים תמימים ברובי צלפים מתוך היישובים". שקד העידה כי ''בעיניהם זה לא היה מופרך''.

"מזל שלא אמרו להם שהמתנחלים משתמשים בדם של ילדים פלסטינים לאפיית מצות בפסח", הוסיפה ח"כ שקד בציניות. ''הפלסטינים ממשיכים בהפצת עלילות דם אנטישמיות מהסוג הגרוע ביותר. חבל שהשמאל הישראלי והעולם המערבי בולעים את השקרים הללו ללא פקפוק".

הבוקר דווח כי ולטאן אבו אל-עינין, יועצו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, בחר להלל ולשבח את דמותה של הארכי מחבלת שהובילה את הפיגוע הקטלני בתולדות מדינת ישראל, בו נרצחו 37 אזרחים.

על המחבלת דאל מוגרבי אמר אל עינן בראיון לטלוויזיה הרשמית של הרש"פ כי "השהידה דלאל מוגרבי - אני מצדיע לנשמתה ולנשמת כל השהידים -[דלאל] אשר יסדה את הרפובליקה הפלשתינית שלה בדרכה המיוחדת בין יפו לתל אביב". כך צוטט האיש על ידי אנשי מכון 'מבט לתקשורת הפלשתינית'.

ראשי המכון המפיצים את הציטוט מפיו של היועץ מציינים כי האמירה לפיה דלאל מוגרבי "יסדה את הרפובליקה הפלשתינית שלה בדרכה המיוחדת," מתייחסת לפיגוע כביש החוף בשנת 1978, שבו היא ומחבלים נוספים מתנועת פת''ח השתלטו על אוטובוס שנסע בכביש החוף ורצחו 37 אזרחים, מתוכם 12 ילדים.

עוד הוסיף אל עינין ואמר באותו שידור כי "על האדמה הזאת ולמען האדמה הזאת ראוי לתת את דמנו, כדי לגרש את הפולשים הללו מכל טפח מאדמתנו הפלשתינית".