ג'ינגו הג'ירף
ג'ינגו הג'ירףדוברות הספארי

לספארי ברמת גן יגיע מחר מפרנקפורט ג'נגו, ג'ירף מרושת, שהוא אחד מתתי המין של הג'ירף.  

במשך שבעה חודשים עמל צוות התובלה בשיתוף עם צוות הספארי כדי להסדיר את כל האישורים הנדרשים והם גם העבירו ארגז העברה מיוחד מהספארי לפרנקפורט לצורך כך. ג'נגו יכנס בכוחות עצמו לארגז ללא הרדמה ובמהלך הטיסה יהיו לו מים ומזון.

טיסת התובלה של חברת אל-על תצא מליאז' לאחר שג'נגו יגיע לשם דרך היבשה. מלווה מטעם חברת אף. סי תובלה בינלאומית ילווה את ג'נגו לאורך הטיסה.

בספארי ישנה קבוצה של ג'ירפות מרושתותבניהם זכר אחד, דוליטל. "דוליטל עדיין צעיר אך בבוא היום כאשר יהפוך לבוגר, אנחנו לא מעוניינים שהוא יתרבה עם בנות משפחתו ולכן יעבור בעתיד לשטח הפתוח בו נמצאת רווקיה של זכרים", אומרים בספארי. 

"ג'נגו הוא ג'ירף צעיר בן 18 חודשים, שחי עד כה בגן החיות של פרנקפורט ויהפוך ביום מן הימים לזכר השליט אצלנו בספארי", מספרים בספארי "לפני כחודש וחצי, נסע וטרינר הספארי, ד"ר יגאל הורוביץ, לגן החיות של פרנקפורט כדי לבחון מקרוב את הג'ירף ולאחר שהתברר כי מדובר בזכר בריא, הוחלט להביאו אלינו".

הסערה שארעה בתחילת השנה בגן החיות של קופנהגן, נמרק, גרמה לאנשים רבים בעולם ובארץ ובייחוד לאנשי קהילת גני החיות להזדעזע לנוכח הרג הג'ירף, מריוס.

"בספארי, שבו יש שטח פתוח אדיר שגודלו כ-1000 דונם, תהו מדוע, גם אם מבחינה גנטית אין רצון להרבות אותו, לא הוצע לנו הג'ירף מריוס שיכול היה להשתלב ברווקיית הג'ירפים הזכרים שלנו. כעת אנחנו מביאים לספארי ג'ירף שמבחינה גנטית לא ניתן היה להחזיקו ולהרבות בפרנקפורט אך אנו בטוחים שאצלנו הוא יהיה מאושר", נמסר.