פחות מתלוננים על חברת חשמל

הנושאים המרכזיים עליהם התלוננו הלקוחות: דרישות לפיצוי כספי בגין נזקים (41%), חשבונות חשמל (24%) ועבודות רשת (17%).

ערוץ 7 , כ"ה באייר תשע"ד

חברת חשמל
חברת חשמל
יוסי וייס, דוברות חברת החשמל

נציב תלונות הציבור בחברת החשמל פרסם את הדו''ח השנתי ממנו עולה כי בשנת בשנת 2013, התקבלו בחברת החשמל 16,189 תלונות, כ-2,200 פחות משנת 2012 (18,384).

28% מהתלונות נמצאו מוצדקות, לעומת 30.3% בשנת 2012.

הנושאים המרכזיים עליהם התלוננו הלקוחות: דרישות לפיצוי כספי בגין נזקים (41%), חשבונות חשמל וגביה (24%) ותלונות בנושא עבודות רשת וחיבורים לבתים (17%), אמינות אספקה (9%), איכות הסביבה (5%) וזמינות וטיב השירות (4%).

מנכ"ל חברת החשמל, אלי גליקמן, אמר כי "העובדה שכ -96% מהתלונות הגיעו ישירות לנציבות תלונות הציבור של החברה, או למחוזותיה, ורק אחוז זעום הגיע באמצעות גורמים חיצוניים מעידה על האמון הרב של הציבור באיכות והוגנות הטיפול של חברת החשמל בכל תלונה".