מתנגד. אביגדור קפלן
מתנגד. אביגדור קפלןצילום: פלאש 90

מ"מ יו"ר דירקטוריון בית החולים הדסה, אבי בלשניקוב, קיבל את הודעת ההתפטרות שהגיש מנכ"ל בית החולים, ד"ר אביגדור קפלן.

ההודעה הוגשה כשבועיים לאחר אישורו של שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, דוד מינץ, את תכנית ההבראה למרכז הרפואי האוניברסיטאי הדסה ולפני החתימה על הסכם ההבראה בין ארגון נשות הדסה, המרכז הרפואי וממשלת ישראל.

עם קבלת התפטרותו של ד"ר קפלן על ידי דירקטוריון החברה, יסיים ד"ר קפלן שנה בתפקידו כמנכ"ל המרכז הרפואי.

הדירקטוריון קבל את התפטרותו של ד"ר קפלן והודה לו על תרומתו הרבה . אבי בלשניקוב מ"מ יו"ר דירקטוריון המרכז הרפואי, אמר כי "ד"ר קפלן הוביל מהלכי התייעלות רבים בבית החולים והיה הקברניט אשר הוביל את הספינה המפוארת להסדר ההבראה שאושר על ידי בית המשפט . אנו מודים לו על תרומתו הרבה ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".

פרופ' תמר פרץ ראש אגף אונקולוגיה ומבכירי הרופאים בהדסה תמונה למ"מ מנכ"ל המרכז הרפואי.

פרופ' תמר פרץ (61) נשואה ואם לשניים משמשת ראש אגף אונקולוגיה במרכז הרפואי הדסה. בשנת 1980 סיימה את לימודי הרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים ובשנת 1986 סיימה את ההתמחות באונקולוגיה בהדסה עין כרם. משנת 1994 היא מנהלת מכון שרת ומנהלת המחלקה האונקולוגית של המרכז הרפואי הדסה (הדסה עין כרם והדסה הר הצופים).

פרץ היא פרופסור מן המנין בבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית. ומכהנת כראש הקתדרה לאונקולוגיה ע"ש לורנס שכט. פרופ' פרץ זכתה במענקי מחקר ופרסמה (בשיתוף עם חוקרים נוספים) למעלה מ-140 מאמרים בכתבי עת מדעיים וכן עשרות פרסומים אחרים.