אוהדי מכבי
אוהדי מכביעודד קרני

"יש לעשות הכל על מנת להוקיע את הגועל נפש" כך כתב בדו"ח השיפוט שלו, משקיף משחק הגמר הראשון, משה ביטון.

משחק גמר הפלייאוף הראשון בליגת ווינר סל התקיים אמש (ראשון) והפגיש בין אלופת אירופה מכבי תל אביב, לבין אלופת ישראל מכבי חיפה.

השניים נפגשו כבר במעמד הגמר, היה זה בשנה שעברה כאשר במשחק היחיד של הגמר ניצחה חיפה. מכבי הגיעה אתמול בכדי לנקום בירוקים על ההפסד בגמר ובעזרת יכולת מופלאה של טייריס רייס שקלע 30 נקודות הצליחה לנצח את חיפה בהפרש קטן.

המשחק אמש היה כיאה למשחק הגמר בליגת ווינר סל הישראלית - מתח, אקשן, דרמה ויכולת גבוהה. מעל כל אלה בלטה רוח הספורטיביות, כאשר ההכרעה עוברת למשחק השני שיתקיים ביום רביעי בהיכל נוקיה.

כנראה שמה שטוב עבור השחקנים והמועדונים השונים, לא מספיק טוב לאוהדים שביציעים. לאורך המשחק כולו קיללו וגידפו האוהדים הירוקים את שמעון מזרחי ורגב פנאן. גם האוהדים הצהובים לא טלית שכולה תכלת ואלה מנגד השליכו כוסות שתיה לעבר שופט המשחק. כוס אחת תועה מצאה את המאמן הלאומי ומאמן הפועל ת"א לשעבר ארז אדלשטיין ופגעה בו. וכך כתב ביטון בדו"ח: במהלך המשחק נזרקו מספר רב של אביזרים זוהרים בצבע כחול מהיציע של מכבי תל אביב. 3.49 דקות לסיום הושלכה כוס מיציע אוהדי מכבי ת"א לעברו של השופט עמית בלך".

לגבי התנהגות האוהדים הירוקים כתב ביטון: "אי אפשר שלא להתייחס לקללות אשר הושמעו כמעין מקהלה מיציע אוהדי חיפה. יש לעשות הכל על מנת להוקיע את הגועל נפש של הקללות".

האם השתיים שייפגשו ביום רביעי הקרוב למשחק הגמר הקובע, ייפגשו גם בבית הדין? נמתין להתפתחויות.