בתום המיסה. הבוקר
בתום המיסה. הבוקרהרבנית גרוסמן

סגן יו"ר הכנסת, ח"כ משה פייגלין (הליכוד ביתנו), ביקר (שני) במתחם קבר דוד בירושלים לאור המיסה הנוצרית שנערכה במקום היום ואתמול, בנוכחות נזירים וכמרים. 

''כל החששות התבררו כנכונות. כל ההרגעות כשקרים", סיפר פייגלין בעמוד הפייסבוק שלו וקבע כי ''קבר דוד נמסר לריבונות הכנסייה בשיטת קביעת העובדות בשטח - בדיוק כמו הר הבית''.

השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', הבטיח אמנם ליו"ר ועדת הפנים של הכנסת, ח"כ מירי רגב, כי הסטטוס קוו בענייני תפילות במתחם קבר דוד ואולם הסעודה האחרונה יישמר אך למרות זאת התקיימה במקום מיסה נוצרית.

מוקדם יותר היום סיפר לערוץ 7 הרב דביר טל, רב בישיבת דוד המלך המסופחת לישיבת התפוצות, על האירוע לו היה עד ואותו תיעד במצלמתו. לדבריו במיסה המדוברת השתתפו נזירים ונזירות רבים השייכים לכנסייה הקתולית, כנסייתו של האפיפיור.

במהלך המיסה הקטירו קטורת שריחה התפשט במתחם כולו עד לציון דוד המלך עצמו. משתתפי המיסה הגיעו למקום כשהם מצוידים בצלבי ענק שמוקמו באולם. יצוין כי דיווח נוסף שהגיע לערוץ 7 מיעקב סביליה, איש ועד נאמני קבר דוד, מספר גם על נרות שהודלקו במקום כשהם מונחים על ריצפת האולם בצורת צלב.