ראובן ריבלין
ראובן ריבליןצילום: פלאש 90

נשיא המדינה הנבחר, ראובן ריבלין, פרסם הערב (שלישי) פוסט נרגש בדף הפייסבוק האישי שלו, בסיומו של יום הבחירות הארוך בו נבחר לנשיא העשירי של מדינת ישראל.

"אני רוצה להודות לכם. למי שבחרו בי - על שנתנו בי את אמונם ולאלה שלא בחרו בי - על שיתנו בי את אמונם. אני מקווה שיהיה בי הכוח למלא את שליחותי הממלכתית באופן שיעמוד בציפיות תומכיי ובאופן שיפיג את חששות מתנגדיי. אני מודה לכל מי שליווה אותי בדרך הארוכה לכאן, ברגעיה היפים וברגעיה הקשים. ובראש המלווים- רעייתי, נחמה, ילדיי ונכדיי, שמבלעדי אהבתם ותמיכתם - אַין".

ריבלין, הגיע הערב (ג') לביתו שבשכונת יפה נוף בירושלים והתייחס במרומז למערכת היחסים בינו לבין ראש הממשלה נתניהו והדגיש "אין לי שום דם רע ואין לי שום לב כבד".

"הבוקר פגשתם אותי פה כשיצאתי ליום שלא היה יום קל", אמר ריבלין לכלי התקשורת, "יצאתי עם תקוות, היו תהפוכות, הרגשות כאלה ואחרות, ושמחתי לראות שרחשי הלב של הציבור באו לידי ביטוי בהחלטת נבחרי העם בכנסת. יצאתי מלא תקוות וציפיות וחזרתי עם סיפוק רב".

נשיא ארה"ב, ברק אובמה, פרסם הודעת ברכה לראובן ריבלין על זכייתו במרוץ לנשיאות. "אזרחי ארה"ב מצטרפים לברכותיי, לריבלין יש רקורד ארוך של שירות ציבורי מסור, ואנו מחכים להמשיך בשיתוף הפעולה לטובת שתי המדינות במהלך כהונתו", הוסיף.

שירות הביטחון הכללי קיבל עליו את האבטחה על ראובן ריבלין, מאחר והשב"כ אחראי על אבטחתם של שבעה סמלי מדינה בהם נשיא המדינה. סמוך לביתו של ריבלין הוצבה עמדת שמירה מוגנת והשכנים באזור יצטרכו להתרגל לסידור האבטחה המיוחדים סביב הבית של האזרח מספר אחת עד שיעבור בעוד כחודש וחצי למשכן הנשיא.