נתניהו וריבלין
נתניהו וריבליןצילום: פלאש 90

חבר הכנסת חיים כץ (הליכוד), ראש המטה הבחירות של הנשיא הנבחר ראובן ריבלין, אומר כי מפלגת השלטון לא ידעה להתנהל במירוץ לנשיאות - עובדה שכמעט ולקחה מריבלין את נשיאות המדינה.

"ההתנהלות של הליכוד אתמול היתה שכונתית", אמר כץ בגלי צה''ל ומתח ביקורת מרומזת על יו"ר הסיעה יריב לוין וראש הממשלה בנימין נתניהו, שלא התגייסו להצלחתו של ריבלין.

''יש מועמד היסטורי של הליכוד, עם סיכוי לנצח, ואחרי הסיבוב הראשון הם לא מתכנסים ולא מדברים", אמר ח"כ כץ. ''זה לא בסדר, ככה לא מנהלים מפלגה", קבע כץ והוסיף כי חברי הכנסת החרדים הם שהטו את הכף לטובת ריבלין, בסיבוב השני של הבחירות.

הביקורת שמשמיע כץ מצטרפת לדברים שכתב אתמול בפייסבוק השר לאזרחים ותיקים אורי אורבך, אחד מתומכיו המסורים ביותר של הנשיא הנבחר. "להצלחה אבות רבים והליכוד יתום" כתב אורבך וציין, כי "כולם מסבירים שריבלין נבחר בזכות החרדים ובזכות חלק מהעבודה ובזכות אני-לא-יודע-מי".

אולם לדבריו, "כדאי לזכור ולהזכיר שהבית היהודי נתן לריבלין המצוין את כל 12 הקולות שלו. בלי תנאים ובלי משחקים ובלי חשבונות". אורבך הדגיש כי מהמחנה הלאומי והדתי ''אנחנו המפלגה היחידה שפעמיים בחרה כאיש אחד במועמד המתאים והענקנו שירותי מיקור-חוץ לליכוד-ביתנו המסוכסך".

"אני חושב שבוחרי הבית היהודי צריכים להיות גאים היום בנפתלי בנט ובסיעתנו על ההצבעה שלנו", הוסיף אורבך וחתם בברכת "בהצלחה, רובי".