שלושת החטופים
שלושת החטופיםבאדיבות המשפחות

בישוב טלמון בבנימין מתמודדים עם חטיפת שלושת הנערים ומחבקים את משפחת שער שבנה גיל עד נחטף ביום חמישי בלילה מגוש עציון.

גיל-עד שער, ילד בן 16, בן למשפחה בת 6 ילדים. לומד בכיתה י"א בישיבת מקור חיים שבכפר עציון. אביו רו"ח ועו"ד בעל משרד עורכי דין, אמו מורה ומעצבת פנים.

גיל-עד מתנדב כמדריך בתנועת בני עקיבא בסניף עופרים. "ילד אחראי מאוד ומסור, חלק משכבת גיל בישוב טלמון התורמת ומתנדבת רבות", אומרים בישוב.

לדברי אחותו "גיל-עד ידוע כמדריך תותח, מאוד משקיע בחניכים ואהוב עליהם. גם בישיבה מאוד אהוב ומוערך בקרב החברים, המורים וראש הישיבה. עוזר מאוד בבית, אוהב לאפות, וכשהוא חוזר מהישיבה כולם מצפים לעוגה טעימה. בקשר קרוב עם כל האחים באופן שוטף. אוהב לקרוא ולהאזין למוסיקה, בעיקר עברית. מאוד משקיע בלימודים ואוהב ללמוד אצל סבא וסבתא".

בישוב אמרים כי מחד, המשפחה והישוב טלמון מצויים בעת קשה אך מאידך, בזכות הסולידריות והאחדות שבעם ישראל, המתגלה במעגלים הקרובים- במשפחה ובקהילת טלמון התומכת והמחבקת, ובמעגל הכללי של כלל עם ישראל הדואג ומתפלל לשובם של הנעדרים - המשפחה מתחזקת ומגלה חוסן.

"במשך כל השבת התפללנו כולנו כאחד לשלומם ולהשבתם של הילדים. במוצאי השבת, נודע למשפחה כי כל עם ישראל שותף לדאגה ומרגע הישמע הבשורה כולם שותפים בכאב, בתקווה ובתפילה. אנו סומכים על המדינה, ראשיה וכוחות הביטחון העושים את מירב המאמצים להשבתו הביתה. כוחות הביטחון מלווים באופן צמוד את המשפחה ואנו מודים על כך. אנו מודים לעם ישראל על החיבוק ומבקשים להצטרף לתפילותינו", נאמר בהודעת הישוב.