עימות בוועדה למעמד האישה

הפה הגדול של זועבי. יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה, חברת הכנסת עליזה לביא (יש עתיד), התייחסה במהלך דיון בכנסת לדבריה של ח"כ חנין זועבי, לפיהם חוטפי שלושת הנערים אינם טרוריסטים.

"איך את מעזה לומר על החוטפים שהם לא טרוריסטים?", שאלה לביא. ח"כ זועבי השיבה לה בצעקות: "חצופה. תסתמי את הפה שלך, לא מגיע לך להיות יו"ר ועדה. את שוטרת? את גזענית".

"כך לא מדברים כשילדים תמימים נחטפים על ידי טרוריסטים", אמרה יו"ר הוועדה. ''את פוגעת שוב בציבור אותו את מייצגת, ומנצלת את המשבר להעמקת הקרע. אני לא שוטרת ולא גזענית. בשעה קשה זו, בה כל המדינה מאוחדת למען החזרת הבנים החטופים שלנו, ראוי שתבחרי את המילים שלך. זכויות אדם הם גם של ילדינו".

שר החוץ, אביגדור ליברמן, כתב בעמוד הפייסבוק שלו בתגובה לדברים של זועבי כי "לא רק החוטפים הם טרוריסטים גם חנין זועבי היא טרוריסטית. דינם של החוטפים ודינה של המסיתה מעודדת החטיפות זועבי צריך להיות זהה".

חבר הכנסת מוטי יוגב (הבית היהודי) טען כי אמירתה של זועבי עוברת כל גבול, ובכוונתו לפעול לסילוקה מהכנסת. ''מעמדותיה נראה שהיא קרובה יותר למחבלים והיא צריכה להיות יחד איתם מאשר בכנסת ישראל''.

האזינו לדבריה של ח"כ זועבי ברדיו תל אביב.