חודש התרבות היהודית. ב'דברי שיר' הופכים את חודש הספר לחגיגה שלמה של תרבות יהודית הכוללת לא רק ספרות איכותית אלא גם מוסיקה איכותית ומשחקים לילדים.

פעם היה לנו 'שבוע הספר', אחר כך הוא הפך ל'חודש הספר' ובדברי שיר שדרגו את חודש הספר לחודש שלם של חגיגת תרבות יהודית.

אלפי כותרים של ספרי קודש, ספרות תורנית, ספרי ילדים ומשפחה ועוד, מחכים לכם בחנויות הרשת ובאתר האינטרנט לצד מאות כותרים של מוסיקה יהודית איכותית, ומוצרים רבים המתאימים לשעות הפנאי של המשפחה הדתית.

מיכאל לב, מנכ"ל דברי שיר, מדגיש כי "בחודש הספר כולם עושים מאמץ מיוחד לתת אווירה של חגיגה אמיתית: הוצאות הספרים מורידות את המחירים, אנחנו מצטרפים אליהן, וביחד משתדלים לספק ללקוח חווית קנייה טובה במיוחד".

יובל זילברפניג, סמנכ"ל דברי שיר מציין כי "מכל מבצעי החברה, לרבות הנחות מועדון הלקוחות שלנו, ניתן ליהנות גם באתר האינטרנט של החברה, באמצעותו ניתן לרכוש את כל הספרים והדיסקים, ולקבלם במשלוח ישיר עד הבית, אל כל רחבי הארץ".

השנה נכנס לתוקף גם "חוק הספרים" בעקבותיו ניתן למכור ספרים במהלך 18 החודשים הראשונים להוצאתם לאור רק במחיר הקטלוגי שלהם. שבוע הספר הוא הזמן היחיד בשנה בו מותר למכור גם ספרים אלו במחירי הנחה של 20% וזו הזדמנות מיוחדת לרכוש את הספרים החמים ביותר שיצאו בחודשים האחרונים.

כחלק מהחגיגה החליטו בדברי שיר לצ'פר גם את גולשי ערוץ 7 בהגרלה מיוחדת. השאירו כאן את שמכם וכתובת הדוא"ל שלכם ובין משאירי הפרטים יוגרלו שלושה תלושים של 60 ₪ לרכישה בחנויות הרשת בירושלים או בר"ג, או באתר האינטרנט של החברה לכל מקום בארץ.