הרב הראשי בחברון

הרב הראשי לישראל רבי דוד לאו, ביקר היום בעיר חברון, מסר שיחת חיזוק לתלמידי שיבת "שבי חברון" ושוחח עם חבריו של החטוף אייל יפרח הלומד בישיבה. בביקורו בישיבה - נכנס יחד עם ראשי הישיבה אל הפנימייה בו ישן אייל,  וקרא תהלים יחד עם מאות מחבריו בסמוך למקום מושבו של אייל בספסל בית המדרש של הישיבה.  

הרב לאו ביקר לאחר מכן את חיילי צה"ל הפועלים בעיר למציאת החטופים, וחיזק אותם באומרו "השם עימכם גיבורי החיל, הלוואי ואתם אלו שתביאו את הבשורה הטובה למשפחות ולעם כולו". 

במהלך ביקורו בעיר נפגש עם רבני הישוב, עם בנות אולפנה ותלמידי תיכון, ושיאו של הסיור היה במערת המכפלה, שם יחד עם מאות מילדי הישוב היהודי בחברון התפללו יחד עם סביו של אייל יפרח, לשלום החטופים.

הרב הראשי אמר למתפללים כי "כוחה של תפילה היא בעיקר בעוצמת האחדות של בני עמנו, והיום אין יהודי שלא דואג לשלום החטופים, אני קורא לעם כולו להמשיך בתפילה כל אחד כפי יכולתו".

במהלך ביקורו בקרית ארבע חברון, נפגש הרב לאו עם רבני הישוב, עם בנות אולפנת קרית ארבע ותלמידי תיכון קרית מנחם. שיאו של הסיור היה במערת המכפלה, שם יחד עם מאות מילדי הישוב היהודי בחברון וקרית ארבע התפללו יחד עם סבו של אייל יפרח, לשלום החטופים.