השר בנט: אין יותר שחרור מחבלים

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט התייחס בישיבת סיעת הבית היהודי ללכידת המחבל שרצח בליל הסדר האחרון את ניצב משנה ברוך מזרחי הי"ד.

"מעצרו של רוצח נצ"מ ברוך מזרחי ז"ל, על ידי מחבל משוחרר מעסקת שליט מוכיח שרעיון שחרור המחבלים הגיע לקיצו. כבר 30 שנה שמלווה אותנו הקונספציה של שחרור מחבלים רוצחים והיום הקונספציה הזאת קרסה.

כל שחרור מחבלים גוזר את דינם של ישראלים נוספים, ישראלים שאין להם משפחות שיילחמו על זכותם לחיות מהסיבה הפשוטה שעדיין אין להם פנים ושמות, אבל גורלם נגזר עם השחרור", אמר בנט.

"כשמדברים על שחרורי מחבלים אנחנו תמיד שומעים שאולי זה יביא שלום, אולי הם למדו את הלקח, והרי הם חתמו בזמן השחרור על מזמך שהם מתחייבים לא לחזור לטרור. חברים, אנחנו במזרח התיכון, רוצח נשאר רוצח. והוא חייב להישאר מאחורי סורגים.

אבל לא רק חמאס אשם ברצח. גם מי שחוגג עם רוצחים משוחררים, קורא לכיכרות על שמם, ומממן בשעות אלה ממש – הרש"פ מממנת אלפי רוצחים שיושבים היום בכלא הישראלי ואת המשפחות שלהם – לרש"פ יש חלק ברצח. כשאתה מסית ומממן ומעודד ומחזק רוצחים – אתה חלק מהרצח ושום הצגה בימים האחרונים לא משנה את העובדה הזאת. אחרי 30 שנה של שחרורים אנו אומרים היום בקול ברור: לא משחררים יותר רוצחים".