אנשי יצהר עם לוחמי צה''ל
אנשי יצהר עם לוחמי צה''לבית חב"ד יצהר

תושבי יצהר וחוות גלעד שבשומרון יצאו אתמול (א') לחלק "פינוקים" לחיילים הפועלים בשטח להחזרת החטופים.

את הפעילות הוביל איציק סנדרוי, תושב ותיק ביצהר המנהל את בית חב"ד במצפה יצהר.

סנדרוי גייס תושבים ותלמידים מהישיבה אותה הקים במקום ואתמול הם חילקו לגדוד 931 כ-500 גלידות, בקבוקי קולה ופחיות ורקדו עם החיילים. ביום חמישי האחרון בסיוע עמותת 'אור לחייל' קנו התושבים מאות ארטיקים שוקולדים וגלידות, והגיעו לחטמ"ר שומרון לשמח את החיילים שחזרו מפעילות מבצעית קשה.

באותו ערב פנה אחד המפקדים לסנדרוי וביקש להגיע שוב לשמח את החיילים שכן החיילים לדבריו עומדים לחזור מפעילות קשה בשכם. "צריכים אתכם, תגיעו", הוא הוסיף וסנדרוי הבטיח שיפתיע את החיילים.

התושבים קמו בשלוש לפנות בוקר, הכינו סיר ענק של קפה ובשעה ארבע וחצי לפנות בוקר קיבלו כ-1,000 חיילים שחזרו מפעילות מבצעית עוגות, קפה חם וגלידות.

כשלוש שעות לפני כניסת השבת, יצאה שוב "סיירת הפינוקים לחיילים" של יצהר וחוות גלעד, לבקשת הגדוד, שם הסבירו שחיילים רבים לא זכו להיפגש עם "סיירת הפינוקים" וביקשו מהם להגיע, לשמח ולחזק את החיילים.

"לשבת בבית אי אפשר כל זמן שיש לנו ילדים שיושבים בשבי וחיילים שמוסרים את נפשם כדי למצוא את הילדים", הסביר סנדרוי. "החלטנו לצאת לשטח ולסייע בכל מה שאפשר כדי לתת לחיילים מוטיבציה וחיזוק ושירגישו שיש להם רוח גבית מאחור, ובנוסף לתת להם את ערך המוסף הרוחני שיהיה להם את כל הברכה והשפע הרוחני להצליח במבצע".

"מדובר בתושבים ששמים בצד את טובתם האישית ואת הצרכים שלהם למען הכלל", הוסיף גרשון מסיקה, ראש המועצה האזורית שומרון. "מדובר בפעילות חשובה שמבטאת את יצהר היפה".