סטודנטיות בהופעה
סטודנטיות בהופעהאגודת הסטודנטים מכון טל

אגודת הסטודנטים במכון טל בירושלים ארגנה ערב סיום מרגש באולמי "מבראשית אירועים" בירושלים.

באירוע השתתפו 150 סטודנטים, וגם זוגות נשואים, שנהנו מהופעה מיוחדת במינה של הזמר ישי ריבו, שאירח את הזמר דן סלומון, בהנחיית המוזיקאי יצחק מאיר.

"הערב נפתח בארוחת ערב בשרית מפנקת, לאחר מכן התקיימו נאומים של ראש המכון גברת אתי שטרן, הדיקן הרב יחיאל קווין, הרקטור פרופ' מנחם שטיינר, שסיפר על ימייה הראשונים של מכון טל, ונאום שלי כיושבת ראש אגודת הסטודנטים", מספרת צליל בוזגלו.

"הערב היה מהנה ומוצלח, המיוחד ביותר, היה כמובן הסוף, הופעה של הזמר ישי ריבו שאירח את דן סלומון, בהנחיית יצחק מאיר. שלוש אנשים מוכשרים מאוד על במה אחת, יוצרים משהו קסום. שמחתי לראות את החיוך על הפנים של הסטודנטיות שהשתתפו בערב, בעיקר לאחר עמל של שנה שלמה מצד האגודה והסטדונטיות שהשקיעו בלימודים. היה פירגון ענק לאגודה מצידן של הסטודנטיות, ושמחנו לראות שעשינו משהו למען האחרות".

בוזגלו מוסיפה לספר על הערב, "עוד באותו ערב הציפו אותנו בתגובות מדהימות ופידבק מחבק בפייסבוק ובמייל. בנאום שלי אמרתי שאפשר להסתכל על הרע, ואפשר להסתכל על הטוב, היחס האישי שיש במכון, שיעורי הקודש שנותנים משמעות עמוקה לתואר והאוזן הקשבת, על כל זה אנחנו מודים. עוד ציינתי", אומרת בוזגלו.

"שממש הרגשתי שהצלחנו לגרום לשנה להיות מלאה בעשייה ולגרום שינוי ל-1500 הסטודנטיות שלומדות במכון, אם זה להיות זמינות גם בשעות הקטנות של הלילה, לענות בחיוב על פניות שקיבלנו או השקעה באירועים מהנים כמו חמוש"ש באילת, מופע של ההרכב הקומי 'אנדרדוס' וערב הסיום הזה. היתה שנה ארוכה, מייגעת אבל בהחלט שווה את זה".