נכשלנו. מצנע
נכשלנו. מצנעצילום: פלאש 90

ח"כ עמרם מצנע סבור כל על מפלגתו לצאת מממשלת נתניהו.

בריאיון לתכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2 אמר "אני חושב באופן אישי שהתנועה צריכה לצאת מהממשלה הבלתי אפשרית הזאת ולפעול לפירוקה. אני נמצא בתוך מפלגה, ואנחנו מקיימים מעת לעת דיונים ושיחות על הנושא. הצטרפנו לממשלה בשנה שעברה כי זה אחד הדברים החשובים ביותר בתפיסת העולם שלנו. כל עוד שאנחנו מאמינים שהמשך המשא ומתן עדיין אפשרי".

"החיפזון מן השטן, לא יקרה אם נחכה עוד כמה שבועות. אנחנו שישה חברים, שבאים מעולמות שונים, לא כולם חושבים בדיוק כמוני ואני לא בדיוק חושב תמיד כמוהם. עם זאת, את דעתי אמרתי ואני לא מסתיר אותה. היו"ר שלנו ציפי לבני וחבריי בסיעה יודעים את דעתי", הוסיף.

מצנע המשיך לתקוף את הבית היהודי, "החמאס הפוליטי שואף למדינה מהים עד הירדן. גם הבית היהודי שואף לאותו דבר, רק מדינה יהודית דתית ולא מוסלמית דתית. שניהם לא מוכנים לדבר ולהתפשר. שני הצדדים האלה פועלים כדי לרסק את הרשות הפלסטינית, שהיא הפרטנר שלנו".

"פעולות הבית היהודי הן פגיעה בקונצנזוס הלאומי. אני לא יושב עם חמאס באותה ממשלה, לא קראתי לבית היהודי חמאס. הבית היהודי מנסים להביא אותנו למציאות קטסטרופלית. רוב מוצק וקבוע בחברה הישראלית מבין שאין ברירה - צריך ללכת לפתרון של שתי מדינות. מתחת לרדאר, פועל הבית היהודי כדי להפוך את הפתרון של שתי מדינות לבלתי הפיכה".

"בנט פועל כנגד תפיסת העולם של החברה הישראלית, שצריך להיפרד מהעם הפלסטיני. שוטפים לנו את המוח שאין עם מי לדבר ואין מה לעשות , ובזמן הזה הבית היהודי בונים כמו מטורפים ביהודה ושומרון. אם לא נצליח להיפרד מהפלסטינים - לא תהיה פה לא ציונות ולא מדינה יהודית דמוקרטית, לא יהיה כלום".