מהסט
מהסטענבר רייך

מכירים את השכנים שנמצאים ליד הסניף ומתלוננים על הרעש שיוצא ממנו, בעיקר במהלך חודש אירגון?

אז מדריכים וחניכים בסניף בני עקיבא כפר סבא החליטו לעשות על זה סרט פנטזיה, הומוריסטי קצר לקראת בואו של החופש הגדול. הסרטון מבוסס על הסרט המפורסם, 'הארי פוטר' וכולל אפקטים משוכללים שלא היו מביישים את המפיקים המקצועיים ביותר, כמה זמן לקח להם לצלם את כל הסרט? חצי שנה, אבל התוצאה משתלמת ביותר, מה עוד לא ראיתם?

"לאחר שפרסמנו סרט הומוריסטי בו השתתפו המדריכים, החלטנו לעשות סרט נוסף, בקנה מידה ענק שלא יכלול רק את המדריכים אלא גם את החניכים", מספר דניאל עבדו, בוגר הסניף.

"כולנו מכירים את בעיית השכנים מסביב לסניף וכמה זה יכול להיות בעייתי לפעמים, אז שאבנו השראה מכמה סרטים שראינו ולקחנו את זה כמה צעדים קדימה, מה אם השכנים היו מחליטים לתקוף? מה אם הם היו מחליטים להלחם? וככה, עלה לנו הרעיון לסרט ובנינו משהו אדיר".

עבדו מוסיף לספר על העבודה סביב הסרט, "במשך חצי שנה עבדנו בתהליך יום יומי על צילומים, עריכה ומשחק. השתדלנו להפיק סרטון מושקע, איכותי שעדיין לא נראה כמוהו במגזר, ואנחנו מקווים שכולם נהנים מהתוצאה. במשך חצי שנה קבעתי עם קבוצות שונות של חניכים או מדריכים, גרעינרים או בוגרים מהסניף וצילמנו קטעים לסרט, לאט לאט הסרט תפס צורה, צבע וקרם עור וגידים.

"כרגע אנחנו לא יודעים אם נעשה עוד סרטים, כי מה שיפה בסיום של הסרט הוא זה שהוא פתוח. קצת צפוי שהטובים יינצחו, נכון? או שהרעים ינצחו? החלטנו להשאיר את זה לשיפוט ולדמיון של הצופה".